Tsn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 177
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
robbie robbinson? deze fotos zijn altijd zo sick
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IWJ snapt het tenminste, deze gast weeg ongeveer 85 kilo bij 1.75. Dat doe je hem niet zomaar na.
Kerel, meen je die vragen serieus? Misschien zit je toch op het verkeerde Forum...
omdat ik niet alle pro bb'ers ken?
Vind het altijd grappig om dat verschil te zien in trainingstyle. Hij en Johnny Jackson zweren bij zwaar gewicht en geen volledige ROM. Dan heb je weer andere pro's die precies het tegenovergestelde zeggen. Je volledige ROM en houding bepaalt de hoogte van het gewicht.Iemand een verkoeld drankje?
[Link niet meer beschikbaar]
Komt omdat je het niet duidelijk verwoorde.
De vraag blijft natuurlijk wat je in godsnaam in 7 jaar of meer gedaan hebt dat je dit niet bereikt hebt of er heel dicht bij ben. Moet zeker mogelijk zijn.

Ze doen het fout.Als jij dat denkt
Vreemd genoeg zie ik weinig gasten die zo eruit zien. Doen al die bodybuilders hier op het forum wat fout of heeft een dergelijk resultaat wel met genen te maken?
Als jij dat denkt
Vreemd genoeg zie ik weinig gasten die zo eruit zien. Doen al die bodybuilders hier op het forum wat fout of heeft een dergelijk resultaat wel met genen te maken?
Noem er eens wat dan, die na 7 jaar amper resultaat hebben behaald? Diegenen die ik me voor de geest kan halen die al 6+ jaren trainen zien er wel wat buffer uit dan die john die jij gepost had

Noem jij eens een lijst van meer dan 20 personen op dit forum die (naturel) een dergelijk resultaat hebben?
Als ik in de galerij kom, dan zie ik niet veel mensen voorbij komen die echt indrukwekkend zijn. Veel mensen hebben een mooi sportief lichaam, maar een dergelijke lengte-gewicht verhouding als op de foto heb ik niet vaak (natural) gezien.
---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 03:22 ----------
Als jij zonder aas zo groot bent als je nu bent, dan doe jij heel wat goed
---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 03:23 ----------
Daar heb je er al één. Een lijst van 20 personen? Lees mijn post. Ik bedoelde dat ik al een aantal personen voorbij heb zien komen die natty een goed resultaat behaald hebben, niet dat ik een lijstje bij hou met hoeveel personen dat wel niet zijn
Kijk eens naar de top 3 van de forum contest. Daar zie je al 2 van de 3 die natty een heel goed resultaat hebben behaald in 7 jaar of minder
Ik doe het niet heel goed, ik doe het gewoon niet zo fout als anderen.Als jij zonder aas zo groot bent als je nu bent, dan doe jij heel wat goed
De reden dat ik 20 als getal noemde is om aan te geven dat er met zoveel leden toch MINSTENS 20 mensen met een bovengemiddeld lichaam tussen moeten zitten , wil het niet buitengewoon zijn om 1.75 en 85 kg te wegen. Als je dan slechts 3 personen kunt noemen, dan toont dat in mijn ogen aan dat er inderdaad weinig mensen zijn die een bepaald resultaat bereiken, aangenomen dat iedereen hard traint, en dat ze dus goede genen hebben.
Wat betreft je top 3:
nr 1: supermooi lichaam echter is hij 1.72 en weegt hij 68 kg.
nr 2: uitzonderlijk hard lichaam met een laag vetpercentage. Met ene 'normaal' vetpercentage zou hij makkelijk 100-105 kg (bij 1.89 m) zijn.
nr: ook uitzonderlijk dat iemand van 1.63 met zo;n laag vp 75 kan wegen en offseason zelfs boven de 80 kg zit, tenminste, ALS hij naturel is.
Je hebt 3 mensen kunnen noemen van wie er in ieder geval 1 afvalt. Zelf zou ik van al die mensen alleen jwdoetookmee (hij kan denk ik wel met 1.80 iets van 93 kg wegen) en joertjuh (die kan zo 5-10 k eraan plakken een een acceptabel vetpercentage houden).
Dus, er zijn weinig mensen die een bovengemiddeld (naturel) fysiek hebben. Zelfs bij de mensen die toegewijd genoeg zijn om aan de wedstrijd mee te doen zijn er relatief weinig mensen.
Ga je me nog steeds vertellen dat toewijding voldoende is en dat genen je maximum niet begrenzen?
Een voorbeeld van wat ik zeg:
Mark Rot is 1.72m lang. Gaat hij met alle toewijding van de wereld ooit met gemak 93-95 kg kunnen wegen zoals Igor Vovchanchyn die ook 1.72 is:
http://www1.cdn.sherdog.com/image_crop/200/300/_images/fighter/20081203094510_igorvovchanchyn.JPG
IWJ snapt het tenminste, deze gast weeg ongeveer 85 kilo bij 1.75. Dat doe je hem niet zomaar na.

Toont dat werkelijk aan dat ik 'slechts' 3 personen' kan noemen, of hoeveel plaatjes van verschillende leden ik bekeken heb? Ik noem er 3 die ik zo op kan noemen zonder te moeten kijken welke nicknames er ook alweer horen bij de members die ik heb gezien en een respectabel fysiek hebben.
Snider noemde ik niet, hij heeft gekuurd heb ik geloof ik ergens gelezen. Ik noemde peanuthead en de nr 1 en 2 van de forum contest, mark rot en determination.
Dat is zeker waar. Ik heb je nooit proberen te vertellen dat toewijding voldoende is en je genen je maximum niet begrenzen, ik ben juist het tegenovergestelde van mening.
En wat betreft die igor die je noemt (ik neem aan dat het een vechtsporter is gezien de houding die hij aanneemt): veel mensen uit de vechtsport nemen prohormonen o.i.d. om sneller te kunnen herstellen van de vele zware trainingen. Niet dat het dan ineens simpel is om op zo'n gewicht bij die lengte te blijven zeg ik niet, maar het wordt wel makkelijker dan natty.
robbie robbinson? deze fotos zijn altijd zo sick
De waarheid is simpelweg dat de meesten geen flauw benul hebben van waar ze mee bezig zijn, zelfs vele van degenen die het wel lijken te weten.Noem jij eens een lijst van meer dan 20 personen op dit forum die (naturel) een dergelijk resultaat hebben?
Als ik in de galerij kom, dan zie ik niet veel mensen voorbij komen die echt indrukwekkend zijn. Veel mensen hebben een mooi sportief lichaam, maar een dergelijke lengte-gewicht verhouding als op de foto heb ik niet vaak (natural) gezien.
---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 03:22 ----------
Als jij zonder aas zo groot bent als je nu bent, dan doe jij heel wat goed
---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 03:23 ----------
En voor de mensen die denken dat alles mogelijk is met de juiste training:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/natuurlijk-maximum-344322/
Een leuke discussie waar jullie wellicht wat aan bij kunnen dragen.
Ik doe het niet heel goed, ik doe het gewoon niet zo fout als anderen.