Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

van de nieuwe paco rabanne reclame. dem facial aesthetics

296401-130302-twam-sonny.jpg

Had laatst iemand op facebook gezien die zei dat je forums niet moest geloven en dat daar allemaal bro science geluld wordt.

Is zelf een mannelijk fitness model waar elke foto gesoept word :roflol:

sirrrrrr trennnnnnalootttttt

Haha t*fus, hoeveel % zou dat zijn.. kolere

5 weeks out?? Als het 1 hour out was had ik het ook geloofd

Nice hoor.
I want

de **** man

hoe krijgt ie die quads zo seperated ???? nog nooit gezien in deze specifieke vorm :eek:

Tren all the way maar zie toch een piepklein hgh-gutje of hij staat vreemd bij die bovenste foto

Separation is goed, maar ik vind de vorm van zijn benen best lelijk eerlijk gezegd...

Stoere foto vooral met plates van 5kg. :p

Whahaha echt he, ik dacht al damn zoveel.. Ik kom nog lang niet in de buurt.. Maar met 8 schijfjes van 5kg makkie..

Ja maar wel 4 per kant. Lijkt me logisch dat je niet met je max op de pica gaat omdat je dan wss een woeste k*tkop trekt :p

4 van 5kg per kant is toch "peanuts" voor iemand met zo'n fysiek? Ik zou me kapot schamen op zo'n foto..

Als je al zulke foto's maakt, waarbij je bewust de keuze op 4 plates per kant kiest photoshop dan ook de ingraving van de plates.
Dit staat gewoon knullig. Ik pers er ook 60kg uit, maar heb nog lang niet zo'n fysiek. :D

Inderdaad "knullig"

Haha nog helemaal niet gezien, dat ziet er idd wel knullig uit ^^, maar goed, het gaat natuurlijk om zijn fysiek!

Het gaat wel om zijn fysiek maar dat word benadrukt met het uitvoeren van die oefening en dus gaat men kijken naar het gewicht.. Tenminste door "ons" waarschijnlijk zou de meerderheid van de kijkers het gewicht niet eens zien, laat staan beseffen hoe weinig dit is.

Aaron+Curtis.jpg

tumblr_mhk7r7loi81rs32w4o1_500.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven