AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Wellicht een wat ongebruikelijke foto, maar vind dit veel beter dan de meeste foto's hier:

rexfeatures_1813675a.jpg

Groot, sterk, functioneel en met een normaal vetpercentage (denk ik, geen kenner). Alsnog 115 kilo bij 2 meter, dus nog een erg lange weg te gaan.

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 15:08 ----------

Weet niet of mijn foto naturel is, maar lijkt me wel.

heeft onder dat vet een goeie solide basis om er ****ing bruut uit te zien, maar zoals dat plaatje is het niet echt en ideaal lichaam imo

jij bent 1,60 darom

heeft onder dat vet een goeie solide basis om er ****ing bruut uit te zien, maar zoals dat plaatje is het niet echt en ideaal lichaam imo
Snap ik, had zulke reacties wel verwacht. Zei ook al dat het een wat ongebruikelijke foto is voor in dit topic.

Ik vind zo'n lichaam mooier dan wat hier normaliter gepost wordt. Voor mij hoeft het allemaal niet zo droog, dit straalt meer kracht en mannelijkheid uit. Minder kunstmatig en meer functioneel, het is natuurlijker/echter (los van of het ook echt naturel is, dat maakt me niks uit).

Wellicht een wat ongebruikelijke foto, maar vind dit veel beter dan de meeste foto's hier:

rexfeatures_1813675a.jpg

Groot, sterk, functioneel en met een normaal vetpercentage (denk ik, geen kenner). Alsnog 115 kilo bij 2 meter, dus nog een erg lange weg te gaan.

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 15:08 ----------

Weet niet of mijn foto naturel is, maar lijkt me wel.

wat een vetz*k:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.951
Nee, ik post wat inspiratie voor jullie.

Mike O'hearn heeft inderdaad goed fysiek.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik post gelijk ff Midajah O'hearn erbij :P

strong rechtertepel

móést m delen;o

^ Jezus, dat is echt niet best meer.

Terug
Naar boven