XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

32.jpg

52.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol ik dacht damnn 180 kg MP da hell

Maar nee is maar 60 gay as phuck son, wat is deze

not bad physique, vrijwel perfecte symmetrie en verhoudingen.

Perfectie in mijn ogen! :D

tumblr_m9hriddRht1r2zyogo1_500.jpg

Ouwe juicer

Beetje juicen en trainen en je bent pro op fitness gebied. Zo gaat dat. Want kijk dan. Ik heb blokjes. :roflol:

The neverending story of juice!

Bam!

He's natty but not natty.
Secretly juicing, but who cares, no one has to know!

Illuminatty:cool:

Die benen! :heart:

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.937
Beetje juicen en trainen en je bent pro op fitness gebied. Zo gaat dat. Want kijk dan. Ik heb blokjes. :roflol:

Je kunt wel zo reageren, maar het zijn toch die juicers die op doscussiefora alle lof krijgen. Kijk maar naar deze topic, iedereen wil er uitzien als juicers, je ziet nagenoeg geen naturel lichamen voorbijkomen.

Wellicht een wat ongebruikelijke foto, maar vind dit veel beter dan de meeste foto's hier:

rexfeatures_1813675a.jpg

Groot, sterk, functioneel en met een normaal vetpercentage (denk ik, geen kenner). Alsnog 115 kilo bij 2 meter, dus nog een erg lange weg te gaan.

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 15:08 ----------

Je kunt wel zo reageren, maar het zijn toch die juicers die op doscussiefora alle lof krijgen. Kijk maar naar deze topic, iedereen wil er uitzien als juicers, je ziet nagenoeg geen naturel lichamen voorbijkomen.
Weet niet of mijn foto naturel is, maar lijkt me wel.

wellicht een wat ongebruikelijke foto, maar vind dit veel beter dan de meeste foto's hier:

rexfeatures_1813675a.jpg

groot, sterk, functioneel en met een normaal vetpercentage (denk ik, geen kenner). Alsnog 115 kilo bij 2 meter, dus nog een erg lange weg te gaan.

---------- post toegevoegd 13 september 2013 om 15:08 ----------

weet niet of mijn foto naturel is, maar lijkt me wel.

Wat een beest.

Terug
Naar boven