XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat ****in aaron curtis damn

Vreemde arm die Aaron curtis.

hij claimt natty te zijn

Natty baard???

again+fyalb.jpg

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

tumblr_mruufhBbFr1rs4ej4o1_500.jpg

62.jpg

tumblr_mruuf19gJ81rs4ej4o1_500.jpg

Streef

En Antoine een paar jaar terug

Antoine%2BVaillant_10.jpg

**** it man
Need to get buff

Wat is dat toch met al die halve fitness fysieken.

Wat lul jij nou weer stom uit je nek? Dit is gewoon een bruut fysiek.. 95% dat hier zit heeft niet eens zo'n fysiek (waaronder ik). Je kan toch wel begrijpen dat dit een IDEALE lichaam kan zijn..

Wat lul jij nou weer stom uit je nek? Dit is gewoon een bruut fysiek.. 95% dat hier zit heeft niet eens zo'n fysiek (waaronder ik). Je kan toch wel begrijpen dat dit een IDEALE lichaam kan zijn..

Nee kan ik niet, maar ik verwacht dan ook nog steeds dat er mensen op een BB forum zitten die streven naar een BB fysiek. 't enige wat ik bij dit soort fysieken zie is dat ze vrij droog staan, that's it.

hij heeft wel 3x een betere fysiek, kerel

Dan jij idd. Serieus, hij is droog met wat massa. Als ie meer dan 10 kg boven z'n lengte zit verbaast het me.

Staan hier wel, ik zeg ook niet dat ik er beter uit zie, leer lezen.

Ik zeg ff voor de duidelijkheid nergens dat ik er zo uit zou zien op 5 %, mss ook wel, no clue. Ik verbaas me erover hoeveel BB'ers dit genoeg zouden vinden want ik weet voor 100 % zeker dat dit goed te halen is.

Look-up.jpg

Terug
Naar boven