AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Nogal naief om te denken dat iedereen hetzelfde doel heeft Mikie.

Nogal naief om te denken dat iedereen hetzelfde doel heeft Mikie.

Ja knuppel, ik snap dat niet iedereen het zelfde doel heeft. Ik ging er ( en ja dat is idd naief ) van uit dat de meeste hier wel voor meer massa zouden gaan. Maar like I said, iedereen zijn eigen doelen right.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6r38rr.jpg

Als zijn fysiek geen bb fysiek is wat is jouw fysiek dan? je bent 2x kleiner en vetter man

Ik had het toch ook niet over die grote gast, heb je die deca in je ****ing ogen gedrukt ofzo? Die grote heeft een goed fysiek en zeker streefwaardig als ie die vieze gouden dingetjes af doet. Als je me nu verteld dat dat dezelfde is als die dude waar ik als 1e op reageerde eet ik m'n schoen op.

Das mn neef jonge

Ik had het toch ook niet over die grote gast, heb je die deca in je ****ing ogen gedrukt ofzo? Die grote heeft een goed fysiek en zeker streefwaardig als ie die vieze gouden dingetjes af doet. Als je me nu verteld dat dat dezelfde is als die dude waar ik als 1e op reageerde eet ik m'n schoen op.
Je hebt ook 2x minder spiermassa en bent 2x vetter als ik je vergelijk met 1e pic hoor, wat is je punt?
Als ik jouw was zou ik de dosering even verhogen, mis kom je beetje in zijn buurt

Je hebt ook 2x minder spiermassa en bent 2x vetter als ik je vergelijk met 1e pic hoor, wat is je punt?
Als ik jouw was zou ik de dosering even verhogen, mis kom je beetje in zijn buurt

Hehe ik zou best naast hem willen gaan staan, set it up. Kom jij er daarna ook nog ff naast staan en zullen we dan zien hoe en wat. Overigens nog steeds geen stats gezien van die 1e. Iemand een naam van die gast?

Zemmel ipne

Heet die 1e

nymz,

denk dat je toch aardig verkijkt op zn massa

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is ook ff op een 'iets' andere periode genomen zo te zien. Heeft hier zelfs aders dwars over z'n hele arm lopen. Overigens blijf ik erbij dat ie goed droog staat maar massief toch echt gewoon heel wat anders is. Geef me eens stats, lengte, gewicht, omtrek van z'n arm enzo.

Geil

image.jpg

Ja knuppel, ik snap dat niet iedereen het zelfde doel heeft. Ik ging er ( en ja dat is idd naief ) van uit dat de meeste hier wel voor meer massa zouden gaan. Maar like I said, iedereen zijn eigen doelen right.

Waarom zeg je dan van die domme dingen?

Terug
Naar boven