- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nogal naief om te denken dat iedereen hetzelfde doel heeft Mikie.
Je hebt ook 2x minder spiermassa en bent 2x vetter als ik je vergelijk met 1e pic hoor, wat is je punt?Ik had het toch ook niet over die grote gast, heb je die deca in je ****ing ogen gedrukt ofzo? Die grote heeft een goed fysiek en zeker streefwaardig als ie die vieze gouden dingetjes af doet. Als je me nu verteld dat dat dezelfde is als die dude waar ik als 1e op reageerde eet ik m'n schoen op.
Je hebt ook 2x minder spiermassa en bent 2x vetter als ik je vergelijk met 1e pic hoor, wat is je punt?
Als ik jouw was zou ik de dosering even verhogen, mis kom je beetje in zijn buurt
Jij weet blijkbaar geen moer wat AAS in een jaar kan doen icm de juiste voeding![]()
nymz,
denk dat je toch aardig verkijkt op zn massa
http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1451597_572261762845267_1925357196_n.jpg

niet dat het me interesseert, maar waarom zou je daar naar kijken![]()
Ja knuppel, ik snap dat niet iedereen het zelfde doel heeft. Ik ging er ( en ja dat is idd naief ) van uit dat de meeste hier wel voor meer massa zouden gaan. Maar like I said, iedereen zijn eigen doelen right.