AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Wat lul jij nou weer stom uit je nek? Dit is gewoon een bruut fysiek.. 95% dat hier zit heeft niet eens zo'n fysiek (waaronder ik). Je kan toch wel begrijpen dat dit een IDEALE lichaam kan zijn..

tbhm vind het niet echt bruut ofzo. Nima a.k.a. Nymz is alleen maar aan de tren, vind je het gek dat die zo'n lichaam heeft + side pose ziet er goed uit maar front niet echt.

nohate/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

85150d1190580583-dennis-wolf-3-weeks-out-dennisw1.jpg

Nee kan ik niet, maar ik verwacht dan ook nog steeds dat er mensen op een BB forum zitten die streven naar een BB fysiek. 't enige wat ik bij dit soort fysieken zie is dat ze vrij droog staan, that's it.

Sorry hoor maar bij mij valt dit echt onder een BB fysiek.
Je moet ook realistisch blijven.

En wtf? Hij staat alleen droog? Daarvoor is heel wat werk voor nodig om over zulke mass te beschikken met zo'n lage BF.

2qklz0p.jpg

jonge dennis wofl

wolf2.jpg

Sorry hoor maar bij mij valt dit echt onder een BB fysiek.
Je moet ook realistisch blijven.

En wtf? Hij staat alleen droog? Daarvoor is heel wat werk voor nodig om over zulke mass te beschikken met zo'n lage BF.

2qklz0p.jpg

Als ie 365 24/7 op 5 % staat idd, kost dat wat moeite. Vergeet niet dat dit soort gastjes wss al hoeveelheden gear gebruiken waar wij van achterover slaan. Ik vind dit serieus niet impressive. Maar ieder zijn smaak, ik ben blij dat er niet alleen beesten van 125 kg bij 8 % rondlopen :P

tbhm vind het niet echt bruut ofzo. Nima a.k.a. Nymz is alleen maar aan de tren, vind je het gek dat die zo'n lichaam heeft + side pose ziet er goed uit maar front niet echt.

nohate/10

Lol, verbaast me niet dat hij ook deel uit maakt van dat Mutated Nation clubje :roflol:

edit, zal me niet verbazen als het Chestbrah's butbuddy is..

edit 2, Aydin staat er nog steeds het beste bij van dat hele clubje, goeiendag..

Lol, verbaast me niet dat hij ook deel uit maakt van dat Mutated Nation clubje :roflol:

edit, zal me niet verbazen als het Chestbrah's butbuddy is..

edit 2, Aydin staat er nog steeds het beste bij van dat hele clubje, goeiendag..

Idd, aydin en ozcan aka supaturk

haha, broeder aydin leeft nog in de 90's met zn gouden bling

Jij weet blijkbaar geen moer wat AAS in een jaar kan doen icm de juiste voeding :lol:

Neenee, naturel in een jaar.

---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:36 ----------

Als ie 365 24/7 op 5 % staat idd, kost dat wat moeite. Vergeet niet dat dit soort gastjes wss al hoeveelheden gear gebruiken waar wij van achterover slaan. Ik vind dit serieus niet impressive. Maar ieder zijn smaak, ik ben blij dat er niet alleen beesten van 125 kg bij 8 % rondlopen :P

Probeer jij er maar zo uit te zien. zelfs met AAS.

Turkishpower bitches

Turkish apotheekjes

HG sust?

nvm

Neenee, naturel in een jaar.

---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:36 ----------

Probeer jij er maar zo uit te zien. zelfs met AAS.

Waarom zou ik?

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

karma als iemand pics van faggotB post

Pas op dat je niet stikt in je deca bro!

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Idd, aydin en ozcan aka supaturk

Dat lijkt er meer op.

Terug
Naar boven