XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

En nog wat aas om hun eeuwige bulk bij te staan, toch zonde om niet het maximale eruit te halen :D

Ik denk niet dat Bolt doping gebruikt. Als ie het wel doet en het komt over een aantal jaar naar buiten ren ik nakende een rondje buiten om m'n huis en post ik een filmpje ervan op DBB!

Snelste personen ooit op de 100 meter sprint:

1 9.58 Usain Bolt
2 9.69 Tyson Gay en Yohan Blake
4 9.72 Asafa Powell
5 9.78 Nesta Carter
6 9.79 Maurice Greene (twijfel) en Justin Gatlin
8 9.80 Steve Mullings
9 9.84 Donovan Bailey en Bruny Surin

Het verschil tussen plaats 1 en plaats 2 = 0.11 seconden.
Het verschil tussen plaats 2 en plaats 9 = 0.15 seconden.

Op tijden die heel erg dicht bij elkaar liggen, slaagt Usain Bolt er in om nog een gat van 0.11 seconden te hebben met nummer 2. De personen die in het vet worden weergegeven zijn allemaal betrapt geweest op doping. Usain Bolt moet dan wel héél erg uitzonderlijk zijn om dopingvrij en gat te hebben van 0.20 seconden met de tweede persoon die nooit betrapt is geweest.

• Like
Waarderingen: GPRO
usain heeft talent enzo jonge!

Ik vind sowieso het hele gebeuren omtrend doping in sport iets te overdreven. Ik snap dat ze niet willen dat ze zich allemaal met testosteron lopen te injecteren, maar EPO bijvoorbeeld heeft hetzelfde effect in een paar dagen als 3 weken op een berg trainen of een tijd slapen in zo'n kabine waar minder zuurstof beschikbaar is om zo de rode bloedlichaampjes op te voeren (wat allebei wel met als voorbereiding op een een wedstrijd) EPO doet t alleen iets sneller, vind dat nog wel acceptabel om gewoon toegestaan te worden.
Ik bedoel maar, uiteindelijk gaat het er toch om om te zien waar de mens toe in staat is? Met epo berijk je niet iets bovennatuurlijks, je versnelt het proces van aanmaak van bloedlichaampjes alleen.

Plus dat hij eem zwartje is.
Die worden vaak gematst met dit soort internationale wedstrijden als compensatie voor de discriminatie waar ze mee te maken krijgen. Als er dan eena niet gediscrimineerd wordt komen er door die compensatie dus dit soort belachelijke tijden uit.

Srs

Ik vind sowieso het hele gebeuren omtrend doping in sport iets te overdreven. Ik snap dat ze niet willen dat ze zich allemaal met testosteron lopen te injecteren, maar EPO bijvoorbeeld heeft hetzelfde effect in een paar dagen als 3 weken op een berg trainen of een tijd slapen in zo'n kabine waar minder zuurstof beschikbaar is om zo de rode bloedlichaampjes op te voeren (wat allebei wel met als voorbereiding op een een wedstrijd) EPO doet t alleen iets sneller, vind dat nog wel acceptabel om gewoon toegestaan te worden.
Ik bedoel maar, uiteindelijk gaat het er toch om om te zien waar de mens toe in staat is? Met epo berijk je niet iets bovennatuurlijks, je versnelt het proces van aanmaak van bloedlichaampjes alleen.

Weet je eigenlijk iets van de risicofactoren van epo enzo? :rolleyes:
+ met hoogtestage bereik je nooit wat je met epo kunt bereiken qua hematocriet

Plus dat hij eem zwartje is.
Die worden vaak gematst met dit soort internationale wedstrijden als compensatie voor de discriminatie waar ze mee te maken krijgen. Als er dan eena niet gediscrimineerd wordt komen er door die compensatie dus dit soort belachelijke tijden uit.

Srs

Wat? :s

Elke sport gebruikt doping. Niet alle sporten worden onderworpen aan doping controles. Alleen als het wettelijk is bepaalt (België) of als de sport aangesloten is bij een NOC of IOC. Zo ook federaties.

Zolang er geen regels in een reglement zijn opgenomen zijn alle middelen die niet zijn opgenomen in de drugswetgeving toegestaan. Ook aas. Het enige wat niet mag mbt de meeste aas is bezitten met de intentie om te verkopen.
Aas vallen bijna allemaal onder de medicijnwetgeving.

Lekker lastig he. Enne is creatine geen doping?

Oja cafeïne is bij een equivalent van 4 kopjes koffie, doping bij darten. (Kennis door 5 jaar bestuursfunctie binnen de dartwereld en 3 jaar voorlichter alcohol, drugs en medicijnen)

Bespeur ik daar een personificatie, Ron?

De natty discussie in een ander jasje btw.

Elke sport gebruikt doping. Niet alle sporten worden onderworpen aan doping controles. Alleen als het wettelijk is bepaalt (België) of als de sport aangesloten is bij een NOC of IOC. Zo ook federaties.

Zolang er geen regels in een reglement zijn opgenomen zijn alle middelen die niet zijn opgenomen in de drugswetgeving toegestaan. Ook aas. Het enige wat niet mag mbt de meeste aas is bezitten met de intentie om te verkopen.
Aas vallen bijna allemaal onder de medicijnwetgeving.

Lekker lastig he. Enne is creatine geen doping?

Oja cafeïne is bij een equivalent van 4 kopjes koffie, doping bij darten. (Kennis door 5 jaar bestuursfunctie binnen de dartwereld en 3 jaar voorlichter alcohol, drugs en medicijnen)

dus jij ziet het verschil niet tussen aas en creatine als ik het goed lees?

Doping is pas doping als het aan minimaal 2 vd volgende 3 criteria voldoen: (mogelijk) schadelijk voor de gezondheid, (mogelijk) prestatiebevorderend en in strijd met de 'spirit' van de sport. Lijkt me niet dat er een bb'er is die het in strijd met de spirit van de de sport vindt.

ik rende de 100 meter in 9.36, maar mijn tijd werd ongeldig verklaard, omdat ik aan de test zit.

Haha wou nog ff wat lezen over anabole voordat ik naar bed ging dus ging ff naar het Jouw ideale lichaam topic. Nu kan ik goed slapen. Groenten.

Usain Bolt is straks evengoed de lul. Hij valt een keer door de mand.

Bespeur ik daar een personificatie, Ron?

De natty discussie in een ander jasje btw.
Hahaha nee hoor. Ben door studie vanwege voorlichtingsrol redelijk op de hoogte van wetgeving, dopingreglementen, ioc/noc en de mazen in de wet en regelgeving. :)
dus jij ziet het verschil niet tussen aas en creatine als ik het goed lees?
Dan mis je mijn point. Nu is creatie toevoegen nog legaal. Stel dat ze een grenswaarde bepalen dan wordt supplementeren van creatie illegaal. Zo bedoel ik dat.
Doping is pas doping als het aan minimaal 2 vd volgende 3 criteria voldoen: (mogelijk) schadelijk voor de gezondheid, (mogelijk) prestatiebevorderend en in strijd met de 'spirit' van de sport. Lijkt me niet dat er een bb'er is die het in strijd met de spirit van de de sport vindt.
In strijd met de spirit lijkt me te variabel. En schadelijk voor de gezondheid is een rekbaar begrip.
Anti griep middelen mogen niet zomaar in de voetbalwereld worden gebruikt. Omdat deze ook ontsteking remend werkt. Een voetballer (prof) mag dit niet hebben. Wel enkel vitamine c en d.
Tenminste 4 jaar geleden toen ik dit onderzocht. :rolleyes:

Terug
Naar boven