Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Dan mis je mijn point. Nu is creatie toevoegen nog legaal. Stel dat ze een grenswaarde bepalen dan wordt supplementeren van creatie illegaal. Zo bedoel ik dat.

Maar creatine zit gewoon in vlees. Het zou me vrij straf lijken dat ze zouden beslissen dat je nog maar 400 gram vlees ofzo per dag mag eten. Het is moeilijk om 4-5 gram creatine per dag uit vlees te halen, maar niet onmogelijk.

AAS komt daarentegen voor zover ik weet niet voor in mijn voedsel, en is dus iets gemakkelijker te verbieden.

Speed en iets van kleine raketten aan zijn schoenen. Die man is rete snel kan niet anders

:roflol: klinkt aannemelijk

In strijd met de spirit lijkt me te variabel. En schadelijk voor de gezondheid is een rekbaar begrip.
Anti griep middelen mogen niet zomaar in de voetbalwereld worden gebruikt. Omdat deze ook ontsteking remend werkt. Een voetballer (prof) mag dit niet hebben. Wel enkel vitamine c en d.
Tenminste 4 jaar geleden toen ik dit onderzocht. :rolleyes:

True

Hahaha nee hoor. Ben door studie vanwege voorlichtingsrol redelijk op de hoogte van wetgeving, dopingreglementen, ioc/noc en de mazen in de wet en regelgeving. :)

Ik troll maar een beetje hoor :p Doelde op deze zin:
Een personificatie is een vorm van beeldspraak waarbij levenloze zaken, niet-menselijke levensvormen of abstracte begrippen menselijke eigenschappen krijgen toegeschreven of waarbij ze als een (levend) persoon worden opgevoerd.

Elke sport gebruikt doping. Niet alle sporten worden onderworpen aan doping controles. Alleen als het wettelijk is bepaalt (België) of als de sport aangesloten is bij een NOC of IOC. Zo ook federaties.

Even wat foto's, dit keer even geen 130 kg monsters;

tumblr_lpzjr6EDH61qfji4d.jpg

2hica2w.jpg

tumblr_meyacxPiUw1ryswluo1_500.jpg

d29e6a01f61459cb5c6ee7e3a2424526_XL.jpg

naso+aesthetics.jpg

oGnqW.jpg

epfKV.jpg

tumblr_m602kkkqjM1qadku2o1_500.jpg

Randy%2BOrton%2BNew%2BTats.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tumblr_mlmnctYc6O1sojtc2o1_500.jpg

tumblr_meyacxPiUw1ryswluo1_500.jpg

Geloof maar dat er een paar daarvan ook aan de GH zitten hoor :rolleyes:

Zeker streef

Thailand_2008_0099.jpg

Thailand_2008_0147.jpg

Volgens mij is dit m ook :\
tumblr_m331r6ek3u1qmebf6o1_500.jpg

:roflol:
gkPnm.jpg

Die chest van die kerel.. Damn

Mike O'Hearn is toch een dikke baas . Knappe triceps ook voor een true natty ;)

1545681_10151856935846430_1872885401_n.jpg

Onderarmen vallen wel tegen volgens mij

Terug
Naar boven