Doelen (en streef fysieken) verschillen en dat is prima maar er wordt nu net gedaan alsof iemand van 185 bij 90 kg @ 5% geen BB-er is

. De "beachboy" lichamen die ik had gepost staan stuk voor stuk super droog en het vereist heel veel werk + aanleg (en AAS) om dat voor elkaar te krijgen. Het is mooi hoor een fysiek als Phil Heath/ Frank Mcgrath/ Antoine Vaillant maar wat hun daarvoor moeten wegspuiten/ hun hele leven draait alleen maar om hoe ze eruit zien, dat is echt niet iets waar ik voor wil gaan. Het aantal gasten hier op DBB die echt groot + droog staan kan je op 1 hand (miss 2 handen tellen), anderen hebben miss wel veel kg's maar hebben totaal geen streef fysiek. Het word een beetje vervelend om te lezen hoe arrogant leden kunnen zijn ipv respect te hebben.
Een streef fysiek voor mij iets dat te behalen valt in een gebalanceerd leven (meerdere doelen op een aantal gebieden) en waar op een verstandige manier wordt omgegaan met kleine hoeveelheden AAS, NIET ervan afhankelijk zijn. Dit betekend niet dat ik geen respect heb voor de grote der aarden (in tegendeel) maar wat realistischer zijn in doelen daar kunnen velen hier wat van leren.