Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

994c77fc74d6a64a5ad1cf73ac563318.jpg

Open je ogen als je denkt dat die WSM gasten op 15% vet staan. Zeg maar gerust 25+
Gut boeit enorm want het verpest een fysiek gewoon en lijkt me nog wel gewenst om je eigen leuter te kunnen zien als je staat te douchen.

25+ maar toch zie je wel bicep aders vaak?

Je ziet wel meer aders dan alleen op hun biceps. Dat kan je niet 1-op-1 naast een vet percentage leggen, daar spelen wel meer factoren mee. Daarnaast hebben ze vaak veel visceraal vet (rondom het middel en interne organen), wat veel gevaarlijker is dan subcutaan vet.

Doelen (en streef fysieken) verschillen en dat is prima maar er wordt nu net gedaan alsof iemand van 185 bij 90 kg @ 5% geen BB-er is :o. De "beachboy" lichamen die ik had gepost staan stuk voor stuk super droog en het vereist heel veel werk + aanleg (en AAS) om dat voor elkaar te krijgen. Het is mooi hoor een fysiek als Phil Heath/ Frank Mcgrath/ Antoine Vaillant maar wat hun daarvoor moeten wegspuiten/ hun hele leven draait alleen maar om hoe ze eruit zien, dat is echt niet iets waar ik voor wil gaan. Het aantal gasten hier op DBB die echt groot + droog staan kan je op 1 hand (miss 2 handen tellen), anderen hebben miss wel veel kg's maar hebben totaal geen streef fysiek. Het word een beetje vervelend om te lezen hoe arrogant leden kunnen zijn ipv respect te hebben.

Een streef fysiek voor mij iets dat te behalen valt in een gebalanceerd leven (meerdere doelen op een aantal gebieden) en waar op een verstandige manier wordt omgegaan met kleine hoeveelheden AAS, NIET ervan afhankelijk zijn. Dit betekend niet dat ik geen respect heb voor de grote der aarden (in tegendeel) maar wat realistischer zijn in doelen daar kunnen velen hier wat van leren.

6a00d8341bf6e653ef0147e3d08701970b-800wi.jpg

Gelijk heb je zeker , maar om als iemand hier iets gaat verkondigen als anoniem kan die beter naar een ander forum gaan.

---------- Post added at 17:20 ---------- Previous post was at 17:17 ----------

Open je ogen als je denkt dat die WSM gasten op 15% vet staan. Zeg maar gerust 25+
Gut boeit enorm want het verpest een fysiek gewoon en lijkt me nog wel gewenst om je eigen leuter te kunnen zien als je staat te douchen.

turtle shell = baas

Yogi snapt ten minste wat aesthetics zijn. Als je er uit wilt zien als een pro bodybuilder of powerlifter moet er toch wat mis met je zijn imo

Je krijgt hier natuurlijk reacties op omdat je 't uitlokt met die opmerking, maar al die mensen die YOGI heeft gepost zijn natuurlijk ook gewoon bodybuilders. Daarvoor hoef je geen freak massamonster te zijn, al die fysieken zijn ook al erg moeilijk haalbaar.
Ik vind de oudere generatie bodybuilders ook een stuk mooier dan een Ronnie Coleman.

EdCorney1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Perfectie:
index.php?action=dlattach;topic=462309.jpg

Gelijk heb je zeker , maar om als iemand hier iets gaat verkondigen als anoniem kan die beter naar een ander forum gaan.

Tuurlijk niet. De principes voor massa, kracht en aesthetics zijn het zelfde. Alleen de nadruk is anders. Alle informatie die ik nodig heb om mijn doelen te bereiken zijn hier voor handen. Ik ben dus prima op mijn plek.

Zou jij oprecht het fysiek van Phil Heath willen hebben dan?

Je krijgt hier natuurlijk reacties op omdat je 't uitlokt met die opmerking, maar al die mensen die YOGI heeft gepost zijn natuurlijk ook gewoon bodybuilders. Daarvoor hoef je geen freak massamonster te zijn, al die fysieken zijn ook al erg moeilijk haalbaar.
Ik vind de oudere generatie bodybuilders ook een stuk mooier dan een Ronnie Coleman.

Ik doel natuurlijk op de massamonsters als Phil Heath en Kai Greene. En ik begrijp dat die gasten die Yogi heeft gepost ook allemaal al een decennium trainen en steroids gebruiken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

22 jaar, wordt er chagrijnig van. :o

• Like
Waarderingen: YOGI
Slaat indd nergens op. Gewoon erg arm dominant

Biceps all day jwz

Terug
Naar boven