Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Geen idee wie het is, kwam op facbook voorbij. Maar zeker mooi fysiek
Slaat indd nergens op. Gewoon erg arm dominant
Biceps all day jwz
.Bij de side arnold pose zie je gelijk dat hij dikte in zijn rug mist. En in dat posing filmpje zie je dat zijn rug helemaal niet In proportie is.
Jullie worden al nat van wat dikke armpjes en schouders.
Serieus, met nohomo maak je dit echt niet goed. Verkapte hommel.
die vrouwen, hhnggg
Ja je hebt gelijk, het is eigenlijk doodnormaal dat iemand van 22 jaar op 189 cm 104 kg weegt met een super laag vetpercentageBij de side arnold pose zie je gelijk dat hij dikte in zijn rug mist. En in dat posing filmpje zie je dat zijn rug helemaal niet In proportie is.
Jullie worden al nat van wat dikke armpjes en schouders.
. Ik snap overigens wel wat je bedoeld mbt zijn rug maar kom op man;aan zo'n opmerking heeft niemand wat (en post tegelijk wat foto's van jezelf aangezien jij wel borst en rug traint)"hij mag zijn borst en rug wel ff gaan trainen, het ziet er niet erg proportioneel uit imo"

Ja je hebt gelijk, het is eigenlijk doodnormaal dat iemand van 22 jaar op 189 cm 104 kg weegt met een super laag vetpercentage. Ik snap overigens wel wat je bedoeld mbt zijn rug maar kom op man;
Weight on stage: 215lbs = 97.5 kgHe da's bijna mijn lengte. I cry everytime. Prima fysiek maar vind 'm wat minder droog beter staan dan dat wedstrijddroge. Weet je ook wat ie offseason weegt?
Weight on stage: 215lbs = 97.5 kg
Weight off seson: 230lbs = 104 kg
Dit is van zijn facebook en zijn stats tijdens het Simplyshreddedtv filmpje (Augustus). Hij zal nu vast wel weer iéts zwaarder zijn maarja, zo zien we weer eens hoe veel meer erbij komt kijken dan kilogrammen