AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Geloof wat je wil geloven, ik maak aan zon dingen geen woorden meer vuil :p

Geloof wat je wil geloven, ik maak aan zon dingen geen woorden meer vuil :p

gxl1 wist je dat franco columbo een slimme kerel was heeft veel doctoraten en was in zijn tijd een van de sterkste bb ers heeft een aantal records op zijn naam staan op.. squat..dl .. en bp.

weet niet of je zijn biografie hebt gelezen zeer intressant

opa

gxl1 wist je dat franco columbo een slimme kerel was heeft veel doctoraten en was in zijn tijd een van de sterkste bb ers heeft een aantal records op zijn naam staan op.. squat..dl .. en bp.

weet niet of je zijn biografie hebt gelezen zeer intressant

opa

Nee hier had ik helemaal geen weet van, ken hem alleen vaag vanuit pumping iron. Eens kijken of ik deze ergens kan kopen ! Thx opa

Flex Lewis...manlet of godlike proportions.

image.jpg

Hallo :$

Ook een erg mooi lichaam,

35d688i.jpg

Jezius wat is dat toch met iedereen hier, ene helft is van, nou als je na 6 jaar trainen nou nog niet op 90 kilo @12% bodyfat zit eet je niet genoeg en doe je je best niet, en het fysiek van Mark Wahlberg is maar zo zo, en dan deze vent met zn smalle middel is on, alleen maar omdat hij droger is, maar hij is wel kleiner dan Wahlberg:roflol::roflol:

Lijkt wel alsof er steeds meer poep in de ogen van dbbers komt.

Joe not breed?

Lol on topic

Serge_NUBRET_286.jpg
serge-nubret-forever-workout-8.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
serge-nubret-forever-posing1-9.jpg
Serge_Nubret_Olimpia_1975.jpg

Kniel, kniel voor jullie god

Ik vind m in ieder geval t beste fysiek hebben more or less, normaal wordt ik pissig als benen achterlopen, maar hier vind ik het er wel goed uitzien.

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Lijkt wel alsof er steeds meer poep in de ogen van dbbers komt.

racist

Jezius wat is dat toch met iedereen hier, ene helft is van, nou als je na 6 jaar trainen nou nog niet op 90 kilo @12% bodyfat zit eet je niet genoeg en doe je je best niet, en het fysiek van Mark Wahlberg is maar zo zo, en dan deze vent met zn smalle middel is on, alleen maar omdat hij droger is, maar hij is wel kleiner dan Wahlberg:roflol::roflol:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
vs.

Mark%2BWahlberg%2BMark%2BWahlberg%2BRock%2BFilm%2BPain%2BOF6G50e9RAIl.jpg

:roflol::roflol:

Altijd wat te zeuren hebben is leuker dan complimenten geven kennelijk :P Wahlberg's fysiek daarentegen is een stuk makkelijker te halen dan dit, je onderschat wat de verschillende vetpercentages doen. 4 a 5 % zoals die oude vent die jij poste is een heel flink stuk moeilijker dan die 15 % waar Wahlberg op staat ( laat het 12 of 13 zijn, je snapt m'n punt )

Altijd wat te zeuren hebben is leuker dan complimenten geven kennelijk :P Wahlberg's fysiek daarentegen is een stuk makkelijker te halen dan dit, je onderschat wat de verschillende vetpercentages doen. 4 a 5 % zoals die oude vent die jij poste is een heel flink stuk moeilijker dan die 15 % waar Wahlberg op staat ( laat het 12 of 13 zijn, je snapt m'n punt )

Ja ik vind dat je gelijk hebt, maar ik zie best vaak dat er mensen zijn die bij het cutten naar een laag vetpercentage ze niet echt zoveel spiermassa verliezen. Of er zijn mensen die van nature altijd op 10% staan, dan is cutten wat minder lang en moeilijk.

Vraag me dan af hoe Wahlberg er op zo'n vet% uit zou zien.

Terug
Naar boven