MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Vind die rechter nog 't beste fysiek hebben. Links klopt iets niet aan en midden lijkt echt een ecto arm te hebben zo. Zal wel aan de foto liggen maar toch.

Rechts heeft nog de beste verhoudingen idd.
Middenste no triceps. Linkse teveel triceps, no chest.

Haha die rechter heeft in de broek gepist

wtf die Travi Castro is opeens wel een stuk groter.

Waarschijnlijk omdat hij nu met meer intensity traint of zo

of zo

Die linker is Ruben Baars, arrogant typetje en heeft als bewaker bij mijn oude werkgever gewerkt :roflol:. Ff serieus is hij natty?

Hij zat laatst op fb te melden dat iemand anabolen zei op straat en daarom heel boos werd ofzo.. :roflol:

Echt, kan je dat linken?

Of mag dat niet?

Hij claimt naturel trouwens, ja

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Wie is de linkse middelste en rechtse ?

Ruben Baars-Links

Jaco De Bruyn-Midden

Tavi Castro-Rechts

Ik heb gedaan wat je vroeg, report me niet plz

Ik vind die Ruben wel een hete boy hoor..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had die gast toen op Hyves lol. Echt een gay boy maar wel een goed fysiek

Jij noemt iemand een Gay boy, maar zelf heb je hyves? :cool::cool:

luv u

Ik was een mooiboy:cool:

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Die Ruben Baars lijkt wel klein naast die andere 2 trenboys, hoe groot zijn die gasten?

markus_ruhl4.jpg

Ik was een mooiboy:cool:

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Die Ruben Baars lijkt wel klein naast die andere 2 trenboys, hoe groot zijn die gasten?

Hyves was prima chicks scoren altijd, FB zuigt in dat opzicht, of ik word gewoon oud.

Ook wel benieuwd naar wat stats van die gozers. Vind die Tavi wel een aardig fysiek hebben.

Hyves was prima chicks scoren altijd, FB zuigt in dat opzicht, of ik word gewoon oud.

Ook wel benieuwd naar wat stats van die gozers. Vind die Tavi wel een aardig fysiek hebben.

Hyves 10x beter als Facebook als het aankomt op chicks

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

No man is geen fotosoep Markus is echt ziekelijk groot. In zijn toptijd waarschijnlijk groter als Coleman

Echt, kan je dat linken?

Of mag dat niet?

Hij claimt naturel trouwens, ja

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Ruben Baars-Links

Jaco De Bruyn-Midden

Tavi Castro-Rechts

Ik heb gedaan wat je vroeg, report me niet plz

Nee sorry, heb je zelfs karma gegeven :)

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Hyves 10x beter als Facebook als het aankomt op chicks

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

No man is geen fotosoep Markus is echt ziekelijk groot. In zijn toptijd waarschijnlijk groter als Coleman

Serieus ? Wajow

Dwarft coleman wel zwaar op de rug na.

Terug
Naar boven