Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Jezius wat is dat toch met iedereen hier, ene helft is van, nou als je na 6 jaar trainen nou nog niet op 90 kilo @12% bodyfat zit eet je niet genoeg en doe je je best niet, en het fysiek van Mark Wahlberg is maar zo zo, en dan deze vent met zn smalle middel is on, alleen maar omdat hij droger is, maar hij is wel kleiner dan Wahlberg:roflol::roflol:

Ik denk dat Mark Wahlberg ook on is, of iig was. Google maar als je me niet gelooft (al blijft het uiteraard bij vermoedens, toegeven zal-ie niet doen)

Acteurs die miljoenen verdienen door een bepaalde rol te spelen die vereist dat ze een goed fysiek hebben en vaak 10-15kg droge massa winnen in 6 maanden zijn on? Pff, jullie zijn gek.

Ja ik vind dat je gelijk hebt, maar ik zie best vaak dat er mensen zijn die bij het cutten naar een laag vetpercentage ze niet echt zoveel spiermassa verliezen. Of er zijn mensen die van nature altijd op 10% staan, dan is cutten wat minder lang en moeilijk.

Vraag me dan af hoe Wahlberg er op zo'n vet% uit zou zien.

En bij die mensen is het dus maar de vraag of ze gebruiken of niet, dat maakt het ook lastig. Niemand staat van nature altijd op 10 % en groeit daarbij. Als je gaint zit er ook altijd iets vet bij natty. Hoeft niet veel te zijn maar ga er maar niet van uit dat iemand 10 a 15 kg gaint zonder ook maar een procent in vet te stijgen :PWe houden onszelf allemaal heel graag voor dat gasten als die Ulisess, Angelov en dat soort pipo's in 2 of 3 jaar trainen ( tuurlijk zeggen ze al 15 jaar te trainen als ze 18 zijn ) hun fysieken natty behaald hebben, zo zit de mens nou eenmaal in elkaar kennelijk.

Ik denk dat Mark Wahlberg ook on is, of iig was. Google maar als je me niet gelooft (al blijft het uiteraard bij vermoedens, toegeven zal-ie niet doen)

Geef 'm eens ongelijk. Ik zet de spuit voor een beter fysiek en betaal 't ook nog 's zelf, die vent krijgt alles aangereikt met als toppunt nog 's een filmrol waar ie 20 miljoen ofzo mee opstrijkt :P

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Joe not breed?

Lol on topic

Serge_NUBRET_286.jpg
serge-nubret-forever-workout-8.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
serge-nubret-forever-posing1-9.jpg
Serge_Nubret_Olimpia_1975.jpg

Dit idd, 1 van de mooiere fysieken. Benen zouden wel wat groter mogen vind ik. Samen met Arnold/Ferrigno en dat soort lui toch wel de top wat mij betreft.

Dit idd, 1 van de mooiere fysieken. Benen zouden wel wat groter mogen vind ik. Samen met Arnold/Ferrigno en dat soort lui toch wel de top wat mij betreft.

Ik geef m ook groot gelijk.

Was laatst iemand op dit forum volgens mij die een linkje had naar een artikel dat bijna heel Hollywood aan de hgh zit incl begeleiding. Zal vast wel te vinden zijn :p

Ik geef m ook groot gelijk.

Was laatst iemand op dit forum volgens mij die een linkje had naar een artikel dat bijna heel Hollywood aan de hgh zit incl begeleiding. Zal vast wel te vinden zijn :p

Volgens mij zien ze het als een verjongingskuur of zo. In ieder geval; muizen die een verhoogde GH/IGF-1 axis hebben sterven juist eerder. Werd geopperd dat meer celdelingen leiden tot snellere veroudering.

Aan de andere kant weet ik niet of dit nog zo werkt bij volwassenen, en uiteraard hebben cellen wel groeifactoren nodig om te blijven functioneren, zoals BDGF bij neuronen.

Maar het is nooit bewezen als anti-aging in muizen OF mensen

Joe not breed?

Lol on topic

Serge_NUBRET_286.jpg
serge-nubret-forever-workout-8.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kniel, kniel voor jullie god

Ik vind m in ieder geval t beste fysiek hebben more or less, normaal wordt ik pissig als benen achterlopen, maar hier vind ik het er wel goed uitzien.

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

kk racist

Reported

lH5ExZq.gif

is me all natural

Jezius wat is dat toch met iedereen hier, ene helft is van, nou als je na 6 jaar trainen nou nog niet op 90 kilo @12% bodyfat zit eet je niet genoeg en doe je je best niet, en het fysiek van Mark Wahlberg is maar zo zo, en dan deze vent met zn smalle middel is on, alleen maar omdat hij droger is, maar hij is wel kleiner dan Wahlberg:roflol::roflol:

Als jij gelooft dat hij nog nooit on is geweest ben je een pannekoek. Pls go.

Hard aan het trennen lijkt het

Die linker is Ruben Baars, arrogant typetje en heeft als bewaker bij mijn oude werkgever gewerkt :roflol:. Ff serieus is hij natty?

Hij zat laatst op fb te melden dat iemand anabolen zei op straat en daarom heel boos werd ofzo.. :roflol:

Terug
Naar boven