XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Gaat goed met je Jortk..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Neerlands Trots onze enige echte berry, de beste athleet die nooit de olympia heb gewonnen

wut?

kevin%2Blevrone%2B(67).jpg
11j20s4.jpg

ja Kevin Levrone is ook zeer goed! alleen ben ik van mening dat hij er nooit beter heeft opgestaan dan Dorian Yates of Ronnie Coleman, hier zie je foto's uit zijn beste jaar waar hij zelf vind dat ie had moeten winnen van Coleman

index.jpg

Jay+Cutler,+Ronnie+Coleman,+Kevin+Levrone+at+the+2001+Mr.+Olympia.jpg

index.jpg

hier zie je gewoon dat de achterkant van Ronnie ongeëvenaard is.
maar ik vind dat Jay al in 2001 het stokje over had moeten nemen van Ronnie die in 1998 al nooit had moeten winnen van Flex.

20091211153152_88MrOlympia2.jpg

45.jpg

1988 had ik echt het idee dat er een amerikaan moest winnen en dat berry niet echt een kans maakte dat is ook de algemene gedachte van insiders omdat Lee Haney op dat moment niet op zijn best was

Laatst bewerkt:
Jij lult poep vent.
Ronnie niet moeten winnen in 98? Ben je blind?
Ronnie verdiende al zijn 8 overwinningen. Zelfs in 2001, maar ik kan nog begrijpen dat meningen in dit jaar zouden verschillen... Maar 98? -_-
Daarnaast had Berry nooit een kans tegen Lee.
Overigens topfysiek van Berry, en zeker wel streef.

Man denk dat de tanning van de flex cup ook in je ogen is gaan zitten. Niet gek als je nagaat hoeveel je ervan op had ;)

oei oei oei

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Jij lult poep vent.
Ronnie niet moeten winnen in 98? Ben je blind?
Ronnie verdiende al zijn 8 overwinningen. Zelfs in 2001, maar ik kan nog begrijpen dat meningen in dit jaar zouden verschillen... Maar 98? -_-
Daarnaast had Berry nooit een kans tegen Lee.
Overigens topfysiek van Berry, en zeker wel streef.

Dit

Super deze pic

image.jpg

Got traps??

image.jpg

Zulke traps krijg je alleen van deadliften

Ja, die snapt de definitie van eat clen, tren hard wel. Misschien een beetje teveel.

Vind zijn taile zo groot.. Verderstaat hij er wel kurkdroog bij

Vind hem eruit zien alsof hij elk moment dood kan neervallen :o

Ja mooi is het inderdaad niet :P Lijkt wel een beest. Wat een poten ook.

2h73mur.jpg

Lazar Angelov, mijn voorbeeld.

Pil of shake idd niet, spuit wel.

Terug
Naar boven