XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Nice.

Arnold 2.0.

cHsY-7fTftpyRWLswUUdefUt5rF.jpg

streef

Wat een onzin, ooit van gewichtsklasses gehoord? En massa is helemaal niet perse kracht. Phil heath kan volgensmij nog niet eens 200 squatten
Heeft ook helemaal geen meerwaarde om zo zwaar te trainen op zo'n niveau. Massa hebben ze toch al.

Ik zou hem niet onderschatten, die mr Olympia contenders worden ook vaak niet in hun offseason gefilmd als ze die hippe trainingsvideo's doen, omdat ze dan niet ook ff kunnen posen tussen de lifts.

Ze zijn enorm sterk, maar ze laten het niet erg vaak zien.

Enfin wat fototjes

5.jpg
fb57.jpg

Inderdaad laten we vooral de kracht van Johnie jackson, ronnie coleman, markus ruhl en mbt benen tom platz niet vergeten veel massa en kracht is gewoon mogelijk zelfs op laag vp !!. Maar goed IWJ heeft niet goed opgelet denk ik tijdens de filmpjes

Mr olympia niveau bodybuilders zijn dus echt wel insane sterk, ook al is dit niet hun ultieme doel.

Inderdaad laten we vooral de kracht van Johnie jackson, ronnie coleman, markus ruhl en mbt benen tom platz niet vergeten veel massa en kracht is gewoon mogelijk zelfs op laag vp !!. Maar goed IWJ heeft niet goed opgelet denk ik tijdens de filmpjes

haha wat. ronnie coleman was in zijn prime gewoon zwakker dan de sterkste powerlifters terwijl hij veel meer massa had en veel meer gear in zich. relatief was hij dus gewoon zwakker.

En hoe sterk is dat? Daarnaast liggen hun ambities totaal niet op dat gebied.. Heel de reden waarom ze je nou ook niet bepaald relatief zwaar ziet trainen.

Maar Peanut, gaat het wel goed? Ik zie je de laatste tijd continu van die serieuze posts plaatsen...

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

haha wat. ronnie coleman was in zijn prime gewoon zwakker dan de sterkste powerlifters terwijl hij veel meer massa had en veel meer gear in zich. relatief was hij dus gewoon zwakker.

Dat is inderdaad waar en best wel apart als je erover nadenkt. Misschien dat hij daarom ook voor bodybuilding heeft gekozen ipv een professionele powerliftingcarriere.

Zijn focus lag dan ook niet op het 1rep all out idee maar meerdere herhalingen. Vergeet niet dat hoe lager je vp hoe zwakker je jezelf voelt en ook zult zijn en als je dan nog 1100kg kan legg presse ben je echt wel sterk. In mijn ogen de beste combinatie van kracht en fysiek mariuz pudsanofski ofzoiets. Die man zag er goed uit en was sterk dit in tegenstelling tot de rest van zijn mede sporters ;).

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------

Ze zullen helaas nooit zo sterk zijn als ze eruit zien.

Op een laag vp zie je er in mijn ogen sterker uit dan met een dikke pens. Het is goed om te zien dat bb niet zo aan kracht gehecht en meer uiterlijk gericht.

Maar Peanut, gaat het wel goed? Ik zie je de laatste tijd continu van die serieuze posts plaatsen...
Peanuthead95, het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic,

De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.

Haha ik verbaasde me er laatst ook al over

Kan je idd goed vergelijken ja. Als Ronnie zich echt puur op powerlifting zou richten zou het goed kunnen zijn dat hij toentertijd bij de sterksten ter wereld zou horen. Hij was echt wel bizar sterk ivm veel andere bb'ers.

jij bent hier getuige van geweest? jij weet wat powerlifters gebruiken? Iedereen wordt sterk op tren...denk je echt dat powerlifters een bepaalde ethiek hebben wat betreft drugsgebruik en alleen maar 500mg test ew gebruiken? de naïviteit

jij bent hier getuige van geweest? jij weet wat powerlifters gebruiken? Iedereen wordt sterk op tren...denk je echt dat powerlifters een bepaalde ethiek hebben wat betreft drugsgebruik en alleen maar 500mg test ew gebruiken? de naïviteit

Wat je wel vaak hoort hier op het forum, is dat alle powerlifters natty zijn:roflol:
En er totaal niet gekuurd wordt in het PL wereldje:roflol:
Dikke bs.

Wat je wel vaak hoort hier op het forum, is dat alle powerlifters natty zijn:roflol:
En er totaal niet gekuurd wordt in het PL wereldje:roflol:
Dikke bs.

Weet je wat je ook wel vaak hoort hier op het forum? Dat sommige hoodies natty claimen.

Mijn ideale lichaam, zo wil ik ook worden, sterk eruit zien en sexy :)

tumblr_lmhciv68z91qk65fgo1_500.jpg

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Weet je wat je ook wel vaak hoort hier op het forum? Dat sommige hoodies natty claimen.

Ik hoor helemaal niks, en me geluid staat echt hard.

Mijn ideale lichaam, zo wil ik ook worden, sterk eruit zien en sexy :)

tumblr_lmhciv68z91qk65fgo1_500.jpg

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Ik hoor helemaal niks, en me geluid staat echt hard.

Je bent al op leeftijd he. En van rukken wordt je doof.

Terug
Naar boven