Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft ook helemaal geen meerwaarde om zo zwaar te trainen op zo'n niveau. Massa hebben ze toch al.Wat een onzin, ooit van gewichtsklasses gehoord? En massa is helemaal niet perse kracht. Phil heath kan volgensmij nog niet eens 200 squatten
Ik zou hem niet onderschatten, die mr Olympia contenders worden ook vaak niet in hun offseason gefilmd als ze die hippe trainingsvideo's doen, omdat ze dan niet ook ff kunnen posen tussen de lifts.
Ze zijn enorm sterk, maar ze laten het niet erg vaak zien.
Enfin wat fototjes
![]()
![]()
Mr olympia niveau bodybuilders zijn dus echt wel insane sterk, ook al is dit niet hun ultieme doel.
En hoe sterk is dat? Daarnaast liggen hun ambities totaal niet op dat gebied.. Heel de reden waarom ze je nou ook niet bepaald relatief zwaar ziet trainen.Ze zullen helaas nooit zo sterk zijn als ze eruit zien.
Inderdaad laten we vooral de kracht van Johnie jackson, ronnie coleman, markus ruhl en mbt benen tom platz niet vergeten veel massa en kracht is gewoon mogelijk zelfs op laag vp !!. Maar goed IWJ heeft niet goed opgelet denk ik tijdens de filmpjes
En hoe sterk is dat? Daarnaast liggen hun ambities totaal niet op dat gebied.. Heel de reden waarom ze je nou ook niet bepaald relatief zwaar ziet trainen.
haha wat. ronnie coleman was in zijn prime gewoon zwakker dan de sterkste powerlifters terwijl hij veel meer massa had en veel meer gear in zich. relatief was hij dus gewoon zwakker.
haha wat. ronnie coleman was in zijn prime gewoon zwakker dan de sterkste powerlifters terwijl hij veel meer massa had en veel meer gear in zich. relatief was hij dus gewoon zwakker.
.Ze zullen helaas nooit zo sterk zijn als ze eruit zien.
Peanuthead95, het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic,Maar Peanut, gaat het wel goed? Ik zie je de laatste tijd continu van die serieuze posts plaatsen...
jij bent hier getuige van geweest? jij weet wat powerlifters gebruiken? Iedereen wordt sterk op tren...denk je echt dat powerlifters een bepaalde ethiek hebben wat betreft drugsgebruik en alleen maar 500mg test ew gebruiken? de naïviteit

Wat je wel vaak hoort hier op het forum, is dat alle powerlifters natty zijn
En er totaal niet gekuurd wordt in het PL wereldje
Dikke bs.

Weet je wat je ook wel vaak hoort hier op het forum? Dat sommige hoodies natty claimen.
Mijn ideale lichaam, zo wil ik ook worden, sterk eruit zien en sexy
![]()
---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------
Ik hoor helemaal niks, en me geluid staat echt hard.