XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

jc3.jpg

Hij is bang voor de zon

Heel vette foto van jay!

Jay ziet ufo's

Het enige minpunt aan marcus is dat ik zijn armen steeds zo raar vind ogen .. Ik zou niet meteen kunnen zeggen wat het is.

Inderdaad. Vooral zijn rechter tricep zo te zien.

Stond ie ook bekend om toch, naast z'n gigantische fysiek had ie gewoon een wijven-triceps vergeleken met de rest.

Hier zijn side tricep pose

image.jpg

Als ik die foto's zie, vind ik dat eigenlijk geen wijven tricep hoor. Daar heeft heel DBB ruim 2 eeuwen voor nodig om zoiets te bereiken :D Meer uit verhouding lijkt mij meer op z'n plaats.

Inderdaad. Vooral zijn rechter tricep zo te zien.

Zijn linkerarm houdt-ie op die foto minder gestrekt dan rechts

Als ik die foto's zie, vind ik dat eigenlijk geen wijven tricep hoor. Daar heeft heel DBB ruim 2 eeuwen voor nodig om zoiets te bereiken :D Meer uit verhouding lijkt mij meer op z'n plaats.

Dat wordt toch ook gezegd???

Stond ie ook bekend om toch, naast z'n gigantische fysiek had ie gewoon een wijven-triceps vergeleken met de rest.

Denk dat met 'de rest' oorspronkelijk de rest van zn lichaam bedoeld werd en dat het geinterpreteerd werd als 'de overige rivalen' op dat moment. Gast is fokking groot inderdaad. Is er nog iets van over?

Wtf Coleman is ook niet meer wat het ooit was. Denk dat Markus ook langzaam aan normaal zal worden. Evenals Levrone

image.jpg

Still vainy as phuck
Ronnie is nu ook al 50 he

Terug
Naar boven