Robbie1970
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
Je bent al op leeftijd he. En van rukken wordt je doof.
Doe eens lief!
stuur me dan ook niet steeds van die geile plaatjes van dat lekkere lijf van je 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent al op leeftijd he. En van rukken wordt je doof.
stuur me dan ook niet steeds van die geile plaatjes van dat lekkere lijf van je 
En hoe sterk is dat? Daarnaast liggen hun ambities totaal niet op dat gebied.. Heel de reden waarom ze je nou ook niet bepaald relatief zwaar ziet trainen.
Kan je idd goed vergelijken ja. Als Ronnie zich echt puur op powerlifting zou richten zou het goed kunnen zijn dat hij toentertijd bij de sterksten ter wereld zou horen. Hij was echt wel bizar sterk ivm veel andere bb'ers.
Niet zo sterk als dat ze eruit zien, ongetwijfeld. Kwestie van een tijdje zo trainen en ik geloof dat het niet lang duurt voordat dat op gelijk niveau zit.Ja hoe sterk is dat.
Ik denk dat niemand het betwist dat een bodybuilder van welke krachtatleet ter wereld ook de meeste spiermassa bezit. Ze zien er daardoor veel sterker uit, sterker dan powerlifters. Vandaar dat een bodybuilder er sterker uitziet dan deze is.
---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------
Dat denk ik ook, maar dan had Ronnie er nooit zo groot uitgezien.

Foto´s van modellen worden ALTIJD geshopt, alles wordt net iets groter gemaakt en betere schaduws enzo.
Heb een ongeshopte foto van tavi gevonden*
![]()

Hahah hater.

Er bestaan geen knappe Limburgers
Laat dat nou net mijn vakgebied zijn...![]()
Zijn focus lag dan ook niet op het 1rep all out idee maar meerdere herhalingen. Vergeet niet dat hoe lager je vp hoe zwakker je jezelf voelt en ook zult zijn en als je dan nog 1100kg kan legg presse ben je echt wel sterk. In mijn ogen de beste combinatie van kracht en fysiek mariuz pudsanofski ofzoiets. Die man zag er goed uit en was sterk dit in tegenstelling tot de rest van zijn mede sporters.
---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------
Op een laag vp zie je er in mijn ogen sterker uit dan met een dikke pens. Het is goed om te zien dat bb niet zo aan kracht gehecht en meer uiterlijk gericht.
Foto´s van modellen worden ALTIJD geshopt, alles wordt net iets groter gemaakt en betere schaduws enzo.
Heb een ongeshopte foto van tavi gevonden*
![]()

Hij gaat met de beste fitnessfysieken om, als je van ervaren mensen een juice , eet en trainadvies krijgt dan wordt je uiteindelijk ook zosinds Tavi met Jaco omgaat lijkt ie twee keer zo breed geworden?
sinds Tavi met Jaco omgaat lijkt ie twee keer zo breed geworden?