Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

En hoe sterk is dat? Daarnaast liggen hun ambities totaal niet op dat gebied.. Heel de reden waarom ze je nou ook niet bepaald relatief zwaar ziet trainen.

Ja hoe sterk is dat.
Ik denk dat niemand het betwist dat een bodybuilder van welke krachtatleet ter wereld ook de meeste spiermassa bezit. Ze zien er daardoor veel sterker uit, sterker dan powerlifters. Vandaar dat een bodybuilder er sterker uitziet dan hij is.

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Kan je idd goed vergelijken ja. Als Ronnie zich echt puur op powerlifting zou richten zou het goed kunnen zijn dat hij toentertijd bij de sterksten ter wereld zou horen. Hij was echt wel bizar sterk ivm veel andere bb'ers.

Dat denk ik ook, maar dan was Ronnie nooit zo groot geweest.

Ja hoe sterk is dat.
Ik denk dat niemand het betwist dat een bodybuilder van welke krachtatleet ter wereld ook de meeste spiermassa bezit. Ze zien er daardoor veel sterker uit, sterker dan powerlifters. Vandaar dat een bodybuilder er sterker uitziet dan deze is.

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Dat denk ik ook, maar dan had Ronnie er nooit zo groot uitgezien.
Niet zo sterk als dat ze eruit zien, ongetwijfeld. Kwestie van een tijdje zo trainen en ik geloof dat het niet lang duurt voordat dat op gelijk niveau zit.

True natty's uiteraard..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die Tavi ziet er meteen uit als een terrorist

Nu is die opeens even breed als die sergi?

Tavi heeft wel hele lelijke traps.

Die heeft geeneens traps, die zijn geshopt joh

Er is wel meer geshopt dan alleen zijn traps.

Vertel eens?Wat is er allemaal dan geshopt? :)

Foto´s van modellen worden ALTIJD geshopt, alles wordt net iets groter gemaakt en betere schaduws enzo.

Heb een ongeshopte foto van tavi gevonden*

282hk5l.jpg

Er bestaan geen knappe Limburgers

Laat dat nou net mijn vakgebied zijn... :cool:

je hebt mij nog nooit gezien hè

Zijn focus lag dan ook niet op het 1rep all out idee maar meerdere herhalingen. Vergeet niet dat hoe lager je vp hoe zwakker je jezelf voelt en ook zult zijn en als je dan nog 1100kg kan legg presse ben je echt wel sterk. In mijn ogen de beste combinatie van kracht en fysiek mariuz pudsanofski ofzoiets. Die man zag er goed uit en was sterk dit in tegenstelling tot de rest van zijn mede sporters ;).

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------

Op een laag vp zie je er in mijn ogen sterker uit dan met een dikke pens. Het is goed om te zien dat bb niet zo aan kracht gehecht en meer uiterlijk gericht.

zo sterk was mariusz niet , die jaren dat mariusz WSM won was het meer de fitste sterkerd verkiezing in plaats van sterkste man van de wereld. Big Z die is echt de sterkste

Achterop die tanktop van tavi ook serieus het knvb voetballogo alleen dan zonder kroontje... man man man

sinds Tavi met Jaco omgaat lijkt ie twee keer zo breed geworden?

goede pics dit weekend... pls

Terug
Naar boven