XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

als je gaat lopen janken om je genen ipv die tijd te besteden aan eten ga je het bij voorbaat nooit halen.

@ aronW ; 47cm guns bij welk bf?

ja gast niet iedereen heeft zulke genen. Kijk het KAN, voor wat...... 5% van de mensen die trainen?

Nee voor veel meer hoor.

Maak eens een update van je foto's man. Als je echt 200kg squat wil ik wel eens zien hoe het met die pootjes is gesteld momenteel.

Nee voor veel meer hoor.

Maak eens een update van je foto's man. Als je echt 200kg squat wil ik wel eens zien hoe het met die pootjes is gesteld momenteel.

Die pootjes hoef je je geen zorgen over te maken, die zijn 70cm + alleen mijn vet% is te hoog voor foto's vind ik..... dus dat zal nog wel een aantal maanden duren voordat ik wat maak :)

Ik schat zo'n 12%, hij is wel 1m90 he :D, hij heeft echt super genen dat wel! En sterk! Bench van 180kg (heb ik nog niet veel naturals zien doen!)

Leuk en aardig. Maar ik vraag me altijd af hoe je zeker weet dat iemand niet kuurt of gekuurt heeft.

47 cm armen zijn zeker haalbaar naturel, misschien niet voor iedereen.
Zal ook wel van je lengte afhangen, wie 2 m is zal er wel makkelijker komen dan wie 1m70 is
mijne meten er ongeveer 46 dus...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.753
Als het lichaam van legerman hierboven zo makkelijk te bereiken is, waarom zie ik dan zo weinig gasten die zo eruit zien? En de gasten die een soortgelijk lichaam hebben, hebben gekuurd of trainen jaaaaaren.

Als het lichaam van legerman hierboven zo makkelijk te bereiken is, waarom zie ik dan zo weinig gasten die zo eruit zien? En de gasten die een soortgelijk lichaam hebben, hebben gekuurd of trainen jaaaaaren.

Vertel mij dan eens welke dedicated natural bodybuilder die al langer dan 2 jaar traint hier op het forum er niet goed uitziet? Natuurlijk moet je voor een topfysiek jaren trainen, zelf als je kuurt.

De redenen waarom velen er niet zo uitzien, waaronder ikzelf, zijn :

- relatief korte trainingstijd
- minder inspanning ( slechts een hobby, geen levensstijl)
- gebrek aan kennis

hahahaha die leger gast is echt zeker niet naturel. en op dit forum is nietmand met een vergelijkbaar fysiek naturel. het erge is naturel kun je zoiets gewoon niet halen behalve een paar genetische bommetjes.

@aronw: ik wil niet k*t doen, maar jij bent niet veel groter dan die kerel. en bij jou is er toch al wat in gegaan( no offence).

Vertel mij dan eens welke dedicated natural bodybuilder die al langer dan 2 jaar traint hier op het forum er niet goed uitziet? Natuurlijk moet je voor een topfysiek jaren trainen, zelf als je kuurt.

De redenen waarom velen er niet zo uitzien, waaronder ikzelf, zijn :

- relatief korte trainingstijd
- minder inspanning ( slechts een hobby, geen levensstijl)
- gebrek aan kennis

- minder inspanning ( slechts een hobby, geen levensstijl)epic fail

Denk je dat je zo wat bereikt? "het is meer een hobby voor me, dus ik vind veel eten onnodig, en af en toe een training over slaan kan geen kwaad, en dit, en dat, enz."

Lol nee dat zeg ik toch niet. Ik zeg alleen dat het voor velen geen prioriteit is om groot te worden en ze het daarom ook nooit echt zullen worden. Als je dergelijk niveau wilt behalen moet je er gewoon quasi constant mee bezig zijn en velen kunnen dat niet opbrengen.

Maw, door die 3 factoren gaat lang niet iedereen ooit echt groot kunnen worden natural.

hahahaha die leger gast is echt zeker niet naturel. en op dit forum is nietmand met een vergelijkbaar fysiek naturel. het erge is naturel kun je zoiets gewoon niet halen behalve een paar genetische bommetjes.

@aronw: ik wil niet k*t doen, maar jij bent niet veel groter dan die kerel. en bij jou is er toch al wat in gegaan( no offence).

x2.

Terug
Naar boven