Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja gast niet iedereen heeft zulke genen. Kijk het KAN, voor wat...... 5% van de mensen die trainen?
Als dit niet naturel te behalen is stop ik per direct.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Naturel toch wel haalbaar lijktme.
Nee voor veel meer hoor.
Maak eens een update van je foto's man. Als je echt 200kg squat wil ik wel eens zien hoe het met die pootjes is gesteld momenteel.

, hij heeft echt super genen dat wel! En sterk! Bench van 180kg (heb ik nog niet veel naturals zien doen!)Ik schat zo'n 12%, hij is wel 1m90 he, hij heeft echt super genen dat wel! En sterk! Bench van 180kg (heb ik nog niet veel naturals zien doen!)
Leuk en aardig. Maar ik vraag me altijd af hoe je zeker weet dat iemand niet kuurt of gekuurt heeft.
Leuk en aardig. Maar ik vraag me altijd af hoe je zeker weet dat iemand niet kuurt of gekuurt heeft.
Omdat je als echte maten zulke dingen toch wel weet van elkaar lijkt mij.
Als het lichaam van legerman hierboven zo makkelijk te bereiken is, waarom zie ik dan zo weinig gasten die zo eruit zien? En de gasten die een soortgelijk lichaam hebben, hebben gekuurd of trainen jaaaaaren.
Vertel mij dan eens welke dedicated natural bodybuilder die al langer dan 2 jaar traint hier op het forum er niet goed uitziet? Natuurlijk moet je voor een topfysiek jaren trainen, zelf als je kuurt.
De redenen waarom velen er niet zo uitzien, waaronder ikzelf, zijn :
- relatief korte trainingstijd
- minder inspanning ( slechts een hobby, geen levensstijl)
- gebrek aan kennis
- minder inspanning ( slechts een hobby, geen levensstijl)epic fail
ja want?Denk je dat je zo wat bereikt? "het is meer een hobby voor me, dus ik vind veel eten onnodig, en af en toe een training over slaan kan geen kwaad, en dit, en dat, enz."
hahahaha die leger gast is echt zeker niet naturel. en op dit forum is nietmand met een vergelijkbaar fysiek naturel. het erge is naturel kun je zoiets gewoon niet halen behalve een paar genetische bommetjes.
@aronw: ik wil niet k*t doen, maar jij bent niet veel groter dan die kerel. en bij jou is er toch al wat in gegaan( no offence).