AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Leuk en aardig. Maar ik vraag me altijd af hoe je zeker weet dat iemand niet kuurt of gekuurt heeft.

Omdat ik hem al bijna 10 jaar ken mischien! En omdat zijn vader gestorven is aan leverkanker (nee niet van as!!) en hij er dus radicaal tegen is!!!

hahahaha die leger gast is echt zeker niet naturel. en op dit forum is nietmand met een vergelijkbaar fysiek naturel. het erge is naturel kun je zoiets gewoon niet halen behalve een paar genetische bommetjes.

@aronw: ik wil niet k*t doen, maar jij bent niet veel groter dan die kerel. en bij jou is er toch al wat in gegaan( no offence).

Moet jij mij eens zeggen hoe je in godsnaam weet wat ik gebruik???Ik ben wie ik ben door keihard te werken voor de sport!!En zo lopen er hier niet veel rond,NO OFFENCE! En ik heb ook niet gezegd dat ik veel groter ben he!! En ik heb ook niet gezegd dat hij er slecht uit ziet!

rustig aan jonge, doe een beetje chill. ik zeg alleen dat ik weet dat er al wat in gegaan is. ik zeg niet dat je jezelf platspuit.

en nog iets, je zou nooit geweest zijn wie je nu bent als je geen roids had gebruikt. en die gast ook niet, om zo'n fysiek te halen MOET je gewoon kuren op een enkeling op deze aarbol na.

Palumbo_2.jpg

Zonder enige twijfel:

nightwarrior van dbb!
[Link niet meer beschikbaar]

ik weet niet of je er mee lacht of niet.
maar eindelijk iemand die, zoals opgegeven in de TS, een realistisch doelt stelt.

PS: jaja muay thai heeft ook een realistisch doel gepost maar 8/10 doen dit niet.

Als ik realistisch ben:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dit echt je streeffysiek???

Ik vind dit niet echt een mooi fysiek persoonlijk.
Er zijn toch genoeg BB'ers met ong dezelfde massa die er veel beter uitzien!
nee tuurlijk is een dikke gh gut en opgeblazen kop niet mijn streeffysiek:o

Frank.jpg

dit is streeffysiek, nu nog zien oft haalbaar is;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oeh... als ik er zo een keer bij kon staan in de zomer ! :rolleyes:

Prachtfysiek !

Ik ook

Terug
Naar boven