- Waardering
- 761
Denk het niet.
Ik moet mijn doelen niet te hoog stellen denk ik.
Probeer jij maar eerst gespierder te worden dan flowergirl voor je anderen gaat afzeiken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het niet.
Ik moet mijn doelen niet te hoog stellen denk ik.
Leuk en aardig. Maar ik vraag me altijd af hoe je zeker weet dat iemand niet kuurt of gekuurt heeft.
hahahaha die leger gast is echt zeker niet naturel. en op dit forum is nietmand met een vergelijkbaar fysiek naturel. het erge is naturel kun je zoiets gewoon niet halen behalve een paar genetische bommetjes.
@aronw: ik wil niet k*t doen, maar jij bent niet veel groter dan die kerel. en bij jou is er toch al wat in gegaan( no offence).
Ik ben wie ik ben door keihard te werken voor de sport!!En zo lopen er hier niet veel rond,NO OFFENCE! En ik heb ook niet gezegd dat ik veel groter ben he!! En ik heb ook niet gezegd dat hij er slecht uit ziet!Idd nice fysiek, alleen jammer dat zijn taille iets breder is.

Zonder enige twijfel:
nightwarrior van dbb!
[Link niet meer beschikbaar]

Is dit echt je streeffysiek
Ik vind dit niet echt een mooi fysiek persoonlijk.
Er zijn toch genoeg BB'ers met ong dezelfde massa die er veel beter uitzien!

nee tuurlijk is een dikke gh gut en opgeblazen kop niet mijn streeffysiekIs dit echt je streeffysiek
Ik vind dit niet echt een mooi fysiek persoonlijk.
Er zijn toch genoeg BB'ers met ong dezelfde massa die er veel beter uitzien!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Oeh... als ik er zo een keer bij kon staan in de zomer !
Prachtfysiek !
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Oeh... als ik er zo een keer bij kon staan in de zomer !
Prachtfysiek !