Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@aronw: ik wil niet k*t doen, maar jij bent niet veel groter dan die kerel. en bij jou is er toch al wat in gegaan( no offence).
die een soortgelijke bouw heeft als mij (te dikke chest voor armen en schouders).Die fysiek hierboven is buiten de borst toch absoluut niet speciaal als doelfysiek, kijk naar die tengere schoudertjes..
Als die 1.77m is zou ik hem niet meer dan 75kg schatten als zijn benen in verhouding zijn met zijn bovenlichaam (vrij tenger dus)
z'n rug kun je niet zien, maar neem aan dat die in verhouding is tot z'n chest (wat bij mij het geval is)... dan kàn dat toch niet minder dan 80kg zijn?Ok schouders zijn idd te tengerz'n rug kun je niet zien, maar neem aan dat die in verhouding is tot z'n chest (wat bij mij het geval is)... dan kàn dat toch niet minder dan 80kg zijn?
Nu wil ik ook niet k*t doen, maar hoe vergelijk jij on godsnaam? Hoe kan jij vanuit die foto ook maar iets vergelijken met aron? Het enige wat ik 'zie' is een paar armen en dan kan ik u zeggen dat die van Aron stukken groter zijn. Schouders idem.
Ten tweede is het altijd zo hilarisch wat er gespeculeerd wordt over AAS gebruik. Kijk kerel je weet van niets dus waarom ga je dan zo'n zaken zeggen?
Denk int vervolg 2* na.
En wat een onozele discussie weer over naturel haalbaar of niet, JA voor sommigen wél haalbaar, NEE voor sommigen niet. Leer ermee leven...
En ook hier geldt hetzelfde, je weet NIETS over die gast dus speculeer dan ook niet, das echt onozele wijvenpraat.
Ik heb'm eindelijk gevonden... Een Men's health covermodeldie een soortgelijke bouw heeft als mij (te dikke chest voor armen en schouders).
Dit fysiek zou ik willen halen tegen de zomer... want ben nu ff out en zou dus pas in februari terug deftig kunnen beginnen (maar vanaf januari al een beetje beginnen aankloten).
Stel dat hij even groot is dan mij (1m77-1m78), hoe zwaar zouden jullie 'm dan schatten (mét benen die in verhouding zijn met het bovenlichaam uiteraard en dikkere schouders, want die vind ik zelf ook veel te tenger) en hoe dik (of voor jullie monsters dun) z'n armen? Ik gok op: 80-85 kg en +/- 38-39 cm
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb'm eindelijk gevonden... Een Men's health covermodeldie een soortgelijke bouw heeft als mij (te dikke chest voor armen en schouders).
Dit fysiek zou ik willen halen tegen de zomer... want ben nu ff out en zou dus pas in februari terug deftig kunnen beginnen (maar vanaf januari al een beetje beginnen aankloten).
Stel dat hij even groot is dan mij (1m77-1m78), hoe zwaar zouden jullie 'm dan schatten (mét benen die in verhouding zijn met het bovenlichaam uiteraard en dikkere schouders, want die vind ik zelf ook veel te tenger) en hoe dik (of voor jullie monsters dun) z'n armen? Ik gok op: 80-85 kg en +/- 38-39 cm
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vertel mij dan eens welke dedicated natural bodybuilder die al langer dan 2 jaar traint hier op het forum er niet goed uitziet? Natuurlijk moet je voor een topfysiek jaren trainen, zelf als je kuurt.
De redenen waarom velen er niet zo uitzien, waaronder ikzelf, zijn :
- relatief korte trainingstijd
- minder inspanning ( slechts een hobby, geen levensstijl)
- gebrek aan kennis

een vriend van mij heeft ook ongeveer dit lichaam, reuze t**ten en verder niks, hij is 1m78 en weegt 62 kilo![]()