AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

"Here's a picture of me at age 19 after my first year of training"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

first year of training
first year of training
first year of training
sad_frog.jpg

Laatst bewerkt:
First year of training.. De t*ring. :roflol:

Ja training, daarvoor nog ff 3 jaar aangekloot.

Inderdaad zo ziet lil daddy er niet eens uit en die kuurt al hoe lang.

vette video ^

echt een prachtfysiek jonathan later, had srs pro kunnen worden als hij die kant op wou gaan. Won zijn eerste wedstrijd op zijn 23ste gelijk van onder andere roelly winklaar en meteen de overall. net terug van Arnold classic amateurs

jhej9z.jpg

2ykx8y1.jpg

Ik zat eens op zijn facebook te kijken en vond dit:

This transformation took me more than one year. I started my diet in december 2003 and competed @ my first show march 2005. In the summer of 2004 I took a break on my diet because I also wanted to enjoy eating while I was on vacation.
The last time I competed was in 2009. I took a break, but I will be back next year at the Arnold Classic in Columbus Ohio. I'm training for a new transformation

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doet me wel denken, het is maar hoeveel AAS iemand bereid is in zijn lichaam te knallen :o

This transformation took me more than one year. I started my diet in december 2003 and competed @ my first show march 2005. In the summer of 2004 I took a break on my diet because I also wanted to enjoy eating while I was on vacation.
The last time I competed was in 2009. I took a break, but I will be back next year at the Arnold Classic in Columbus Ohio. I'm training for a new transformation

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/562662_441478989212374_1329197136_n.jpg

Doet me wel denken, het is maar hoeveel AAS iemand bereid is in zijn lichaam te knallen :o

Kan Kelvin nog wat van leren.. :roflol::roflol::roflol:

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/562662_441478989212374_1329197136_n.jpg

Geloof er niks van dat dit in iets meer dan een jaar is, echt niet. Had wel wat massa op de before pic maar was ook vet als een zwijn en op die 2e is ie ****ing buff en droog, geloof 't niet.

Waarschijnlijk stond hij er ooit al veel beter bij dan op de eerste foto en is het voor 75% spiergeheugen ;)
Ik ging binnen 6 weken tijd ook van 96kg/13-14% naar 107kg/7-8%. Voor het grootste deel spiergeheugen. Nieuwe spiermassa bouwen duurt uiteraard veel langer.

Waarschijnlijk stond hij er ooit al veel beter bij dan op de eerste foto en is het voor 75% spiergeheugen ;)
Ik ging binnen 6 weken tijd ook van 96kg/13-14% naar 107kg/7-8%. Voor het grootste deel spiergeheugen. Nieuwe spiermassa bouwen duurt uiteraard veel langer.

Ja volgens mij had hij er beter bij gestaan idd. Heb jij nog een update foto Rob, 1 week out nu hè :D!

Ben jij dat op je avatar?

Terug
Naar boven