SkiMo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
Nee dat ben ik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, geen foto updates meer. Jullie zien de foto's van de wedstrijd wel verschijnen
Ja.
Kun je die hier eens in het groot plaatsen? 

Nee, geen foto updates meer. Jullie zien de foto's van de wedstrijd wel verschijnen
Ja.
Flink gegroeid
Waarschijnlijk stond hij er ooit al veel beter bij dan op de eerste foto en is het voor 75% spiergeheugen![]()
Ik ging binnen 6 weken tijd ook van 96kg/13-14% naar 107kg/7-8%. Voor het grootste deel spiergeheugen. Nieuwe spiermassa bouwen duurt uiteraard veel langer.
Wat had je gezet dan?Nope, geen foto updates meer voor de wedstrijd. Daarna zal ik er pas plaatsen
Ik doe alles zelf qua voorbereiding dus hoop dat het goed verloopt. Is een behoorlijk risico aangezien ik er totaal geen ervaring mee heb maar des te leuker als het goed uitpakt.
Fuakkk...
Nope, geen foto updates meer voor de wedstrijd. Daarna zal ik er pas plaatsen
Ik doe alles zelf qua voorbereiding dus hoop dat het goed verloopt. Is een behoorlijk risico aangezien ik er totaal geen ervaring mee heb maar des te leuker als het goed uitpakt.

Van 96kg/13-14% naar 107kg/7-8% in 6 weken is echt absurd. Dat is bijna 16 kg vvm. Geen idee hoe gigantisch spiergeheugen gains zijn maar dat is wel een enorm verschil. Wat is er toch gebeurd na die 6 weken test e dan? Ben je toen helemaal off gegaan of zit je altijd op low dose test? En wat gebeurde er dan met je gewicht? En HGH? Het is moeilijk een compleet beeld te hebben waardoor het komt maar 16 kg vvm in normale omstandigheden daar doet een naturel 5-6 jaar over en ook met afgestemd dieet + hard trainen.Dat is dus echt onzin...beetje jammer dat het allemaal daarop wordt gegooid.
Ik had maanden niet getraint en op mijn eten gelet ivm een compleet afgescheurde achillespees. Enige wat ik pakte was 500mg Test E (voornamelijk om het herstel vd achillespees te bevorderen). Die 6 weken 500mg Test E is ook het enige geweest wat ik in 2013 heb gepakt aan AAS.
Ik zal de laatste zijn die zegt dat "supps" maar 20% zijn en voeding e.d. de rest, maar het kan ook overdreven worden.

Als je op die manier bijna 15kg verliest, merk je dan iets aan je huid, dat het lijkt alsof je meer vel hebt dan nodig is? Of is daarvoor het gewichtsverschil te klein?Nogmaals, ik had maanden geen gewicht aangeraakt. Benen heb ik een half jaar niet kunnen trainen (buiten fysio om).
Ik was ooit al +110kg en viel terug naar 96kg. Dan gaat het uiteraard heel snel als je weer alles oppakt. In 1 week tijd kwam ik al ca 7kg bij toen.
Daarna ben ik uiteraard off gegaan want ben toen in september weer geopereerd waardoor ik weer 6 weken niet kon trainen. Toen ben ik wel goed op mijn eten blijven letten en was de terugval uiteraard veel minder.
Valt allemaal wel mee man. Ik ben ook eens van 101 naar 75 gedropt. Huid zit wel iets slapper, maar echt niet dat ie gaat hangen oid.Als je op die manier bijna 15kg verliest, merk je dan iets aan je huid, dat het lijkt alsof je meer vel hebt dan nodig is? Of is daarvoor het gewichtsverschil te klein?
komop broDat is dus echt onzin...beetje jammer dat het allemaal daarop wordt gegooid.
Ik had maanden niet getraint en op mijn eten gelet ivm een compleet afgescheurde achillespees. Enige wat ik pakte was 500mg Test E (voornamelijk om het herstel vd achillespees te bevorderen). Die 6 weken 500mg Test E is ook het enige geweest wat ik in 2013 heb gepakt aan AAS.
Ik zal de laatste zijn die zegt dat "supps" maar 20% zijn en voeding e.d. de rest, maar het kan ook overdreven worden.