Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

komop bro

wie gelooft dit nou? :roflol:

Ik zie niet in waarom ik zou moeten liegen? Ik heb ook vaker aangegeven dat ik wel eens 1000mg Test E heb gehad. Dat jij je vol moet spuiten met een heel arsenaal aan troep wilt niet zeggen dat anderen (met wellicht meer aanleg en zonder twijfel veel meer discipline) dat ook moeten.

Denk je nu werkelijk dat je meer dan 500mg Test E nodig hebt om 90% van je verloren spiergeheugen terug te winnen na maanden totaal niet trainen of op je eten gelet te hebben? Ik ben ooit ca 117kg geweest dus zat met 107kg nog altijd behoorlijk onder mijn max gewicht.

Als je het hebt over nieuwe spiermassa kweken dan is het uiteraard een heel ander verhaal. Dat ga je natuurlijk niet redden met 500mg Test.

Ik zat eens op zijn facebook te kijken en vond dit:

This transformation took me more than one year. I started my diet in december 2003 and competed @ my first show march 2005. In the summer of 2004 I took a break on my diet because I also wanted to enjoy eating while I was on vacation.
The last time I competed was in 2009. I took a break, but I will be back next year at the Arnold Classic in Columbus Ohio. I'm training for a new transformation

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/562662_441478989212374_1329197136_n.jpg

Doet me wel denken, het is maar hoeveel AAS iemand bereid is in zijn lichaam te knallen :o

Jullie weten dat dit Jonathan Later is he?
Hij zit al jaren op het board en heeft net nog mee gedaan met Arnold Classics.

Hij bulkt altijd heeeeeeel zwaar :D
Dus die foto kan voor zijn doen gerust real zijn binnen 1 jaar.

@ Rob S, ben erg benieuwd naar je wedstrijd pics gab!
Tof dat je toch mee eens een wedstrijd mee gaat doen.

Jullie weten dat dit Jonathan Later is he?
Hij zit al jaren op het board en heeft net nog mee gedaan met Arnold Classics.

Hij bulkt altijd heeeeeeel zwaar :D
Dus die foto kan voor zijn doen gerust real zijn binnen 1 jaar.

@ Rob S, ben erg benieuwd naar je wedstrijd pics gab!
Tof dat je toch mee eens een wedstrijd mee gaat doen.
Ik haal die foto van zijn Facebook af dusja, dan weet ik wel dat hij Jonathan Later is ja :p

Ik geloof Rob S. nog wel hoor.

Zeker als je dat afzet tegen het 'colorado experiment' met Casey Viator...

rob s met zijn god given genetics. hij heeft niet meer nodig dan 500mg test-e en kuurt maar 10weken per jaar

Altijd leuk dat mensen het op DBB beter weten als ikzelf en het weer flink moeten verdraaien.
Ik zeg alleen dat ik in 2013 maar 6 weken heb gekuurd met niet meer dan 500mg Test E. Als ik niet mijn achillespees had afgescheurd in februari en vervolgens in september weer geopereerd moest worden dan had het er natuurlijk wat anders uitgezien. Nergens zeg ik dat ik nu op 'maar' 500mg Test zit of dat ik dat de jaren ervoor heb gedaan.
Ik zal het verder hierbij laten want er wordt gedaan alsof ik al tegen de prof grens aanzit en minimaal 2gr aan AAS nodig heb om alleen maar mijn massa vast te houden :D

Rob laat je niet gekmaken bro :D

Als de waarheid voor jezelf maar duidelijk is, je fysiek is gewoon top en mag je trots op zijn. Al die jaloerse apen hier kunnen er alleen van dromen en hebben discipline van een meisje.

Zieke rug rob, kijk uit naar je wedstrijd pics bro ben echt benieuwd!

Ik laat me ook niet gek maken, ik wil alleen duidelijk maken dat het niet perse nodig is om het hele jaar on te zijn en enorme hoeveelheden naar binnen te duwen. Dat lijkt namelijk wel de standaard te worden als ik de AAS sectie mag geloven. Jongens van 21-23 die nog geen 100kg wegen en al op TRT zitten, zogenaamd omdat dat beter is voor hun gezondheid dan steeds on en off gaan en ze op die leeftijd al met zekerheid weten dat ze toch geen kinderen willen.
Maar feit is gewoon dat het overgrote deel het niet kan accepteren dat ze aardig wat terug (kunnen) vallen qua spiermassa, kracht, etc etc. Als ik foto's plaats van mijn vakantie in juni 2013 of tijdens kerst 2013 zul je zien dat ik vooral in juni qua fysiek in geen miljoen jaar lijk op hoe ik er nu uitzie. Zo groot is het verschil.
Maakt me verder niet zoveel uit. Je gaat 2 stappen vooruit en valt er 1 terug. En als je flink geblesseerd raakt moet je helaas wel meer stappen terug doen. Ik wil heel graag kinderen in de nabije toekomst en zou het mezelf nooit vergeven als ik dat niet meer kon omdat ik zo graag het hele jaar er in topshape wilde bijlopen.

:respect:

Knap dat je er zo mee om kunt gaan. En vind t heel tof dat je na al die jaren toch eindelijk een wedstrijd gaat doen.

Ik laat me ook niet gek maken, ik wil alleen duidelijk maken dat het niet perse nodig is om het hele jaar on te zijn en enorme hoeveelheden naar binnen te duwen. Dat lijkt namelijk wel de standaard te worden als ik de AAS sectie mag geloven. Jongens van 21-23 die nog geen 100kg wegen en al op TRT zitten, zogenaamd omdat dat beter is voor hun gezondheid dan steeds on en off gaan en ze op die leeftijd al met zekerheid weten dat ze toch geen kinderen willen.
Maar feit is gewoon dat het overgrote deel het niet kan accepteren dat ze aardig wat terug (kunnen) vallen qua spiermassa, kracht, etc etc. Als ik foto's plaats van mijn vakantie in juni 2013 of tijdens kerst 2013 zul je zien dat ik vooral in juni qua fysiek in geen miljoen jaar lijk op hoe ik er nu uitzie. Zo groot is het verschil.
Maakt me verder niet zoveel uit. Je gaat 2 stappen vooruit en valt er 1 terug. En als je flink geblesseerd raakt moet je helaas wel meer stappen terug doen. Ik wil heel graag kinderen in de nabije toekomst en zou het mezelf nooit vergeven als ik dat niet meer kon omdat ik zo graag het hele jaar er in topshape wilde bijlopen.

Respect Rob, ik zie jou ook meer als een voorbeeld dan die begin 20ers op dit forum die al aan de TRT zitten, dan moet er toch iets mentaal niet kloppen lijkt me. Het kost meer mentale kracht om steeds ON en OFF te gaan en dat uiteraard goed te plannen, dan lekker makkelijk op je 20ste aan de TRT te gaan.

Voor hetzelfde geld hebben die jongens niks meer met trainen op hun 30ste, en dan zit je alsnog aan de TRT vast én geen kinderen.

Respect Rob, ik zie jou ook meer als een voorbeeld dan die begin 20ers op dit forum die al aan de TRT zitten, dan moet er toch iets mentaal niet kloppen lijkt me. Het kost meer mentale kracht om steeds ON en OFF te gaan en dat uiteraard goed te plannen, dan lekker makkelijk op je 20ste aan de TRT te gaan.

Voor hetzelfde geld hebben die jongens niks meer met trainen op hun 30ste, en dan zit je alsnog aan de TRT vast én geen kinderen.

Toen ik zag dat jij gereageerd had richting Rob S. had ik meer zo'n post verwacht van je:
"Nice, nog meer respect omdat je dit natty heb behaald."

Rob

iedereen weet dat je zwaar lult
maar meeste willen het niet hardop zeggen omdat ze bang zijn.

maar goed als jij je beter voelt hierdoor ga je gang.

je heb wel topfysiek btw dat wel

Maar vertel is, waarom zat je jaartje vast dan???

Even buiten jullie discussie... Waarom zou je geen kinderen kunnen krijgen als je op TRT zit? grootste onzin van wat ik hier lees..

Lol haha.

Kinderen krijgen is gewoon mogelijk op trt, waarom? Omdat Big Cat het zegt jwz

Terug
Naar boven