Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

nee ben srs lelijk geworden door roids.. em87 hebben diepgaande gesprekken op FB :$

Ow oke sterkte bro

Ultieme doel

Rob & martyyn meester trolls :roflol: de ene al wat duidelijker dan de andere

net fysiek

• Like
Waarderingen: Em87
Och het is allemaal zo simpel jongens. Coach nergens voor nodig.
Beetje rijst eten met kip en groentjes. Beetje kuurtjes erbij.

Alles vind je op forums joh. Daarom stikt het op forums van de topfysieken.
Mensen die nog nooit een noemenswaardige prestatie of fysiek hebben neer gezet praten zo.
Doe het eerst allemaal maar eens met noemenswaardig resultaat.

Genoeg mensen met een top prestatie hier tevinden op het forum, bijvoorbeeld mensen die van 120kg naar 85kg gaan.

Meeste mensen doen naast bb ook andere dingen zoals (onderhoud van sociale leven werken of studeren)

Genoeg mensen met een top prestatie hier tevinden op het forum, bijvoorbeeld mensen die van 120kg naar 85kg gaan.

Meeste mensen doen naast bb ook andere dingen zoals (onderhoud van sociale leven werken of studeren)

En je punt is? Van iemand die van 120 kg naar 85 kg gaat leer je geen fl**ker als je niet te dik bent terwijl een Rob je mss wel wat kan leren.

En je punt is? Van iemand die van 120 kg naar 85 kg gaat leer je geen fl**ker als je niet te dik bent terwijl een Rob je mss wel wat kan leren.

Van 85 naar 120kg vind ik ook meer impressive! En dan door trainen, niet mcdonalds.

Nee, inderdaad. Je begrijpt z´n punt niet.

Klopt. Ik ken en lees meer over gasten die van 120 kg naar 85 kg gaan dan over gasten die een fysiek als dat van RobS hebben bereikt. Als iemand hier komt vertellen over hoe ie de Tour de France heeft uitgereden is dat ook een prestatie van formaat alleen zal het ook bijna niemand interesseren. Waarom niet? Omdat het een BB-forum is. Tuurlijk is afvallen ook een vorm van bodybuilding maar niet een vorm die de meeste hier leerzaam/interessant zullen vinden. Lijkt mij iig, maar ik verbaas me wel vaker over dingen hier.

:DVolgens mij was t geen serieuze reactie, haha.

Maar goed, on-topic

http://www.youtube.com/watch?v=gKF6RbNZs9c&list=UUp3zrU37HN5ZWWxe00lmfwA

Twee brede Aziaten, om maar te laten zien dat je als je heel klein geschapen bent toch heel groot kunt worden.:p
t*ring dat dare t**ten
mother-god-meme.jpg

zou ook wel eens zo droog willen worden

god ver d

CXuycU3.jpg

fuaarkk benen

Terug
Naar boven