Yasunni
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waaromJeetje wat een reactie zeg! Wat een negativiteit hier. Ik begin steeds beter te begrijpen waarom hier weinig tot geen wedstrijd BB'ers meer posten.
Wat meer respect voor echte (ipv forum)bodybuilders en atleten is wel op zn plaats.
Snap sowieso niet dat mensen anabolen steroiden gebruiken om breed te worden.. is gewoon vals spelen :S
Idd, en dan allemaal haten op trickster terwijl die alleen creatine gebruikt
Ik gebruik zelf geen AAS meer, maar dit is echt de laatste reden dat ik het niet meer doe.Snap sowieso niet dat mensen anabolen steroiden gebruiken om breed te worden.. is gewoon vals spelen :S

Ik gebruik zelf geen AAS meer, maar dit is echt de laatste reden dat ik het niet meer doe.
Het is pas valsspelen als je roids gebruikt in een wedstrijd voor naturals.
Het is gewoon de meest efficiente manier van massa winnen en gewoon de snelste manier om je doelen te behalen, waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig is. Er zijn zat mogelijkheden het op een verantwoorde manier te gebruiken en iedereen moet zelf weten wat ie in zn lichaam spuit.
je gaat toch geen gekke middelen in jezelf spuiten om groter te worden.
Zulke 'gekke' middelen zijn het niet, het zijn gewoon hormonen die je van nature ook al in je lichaam hebt, je vergroot de hoeveelheid alleen tijdelijk.je gaat toch geen gekke middelen in jezelf spuiten om groter te worden.
Zulke 'gekke' middelen zijn het niet, het zijn gewoon hormonen die je van nature ook al in je lichaam hebt, je vergroot de hoeveelheid alleen tijdelijk.
Je kunt dat mijns inziens gewoon op een verantwoorde manier doen door niet te lang door te gaan, niet te grote hoeveelheden, goed nakuren. Gezonde levensstijl ernaast
Volgens mij was t geen serieuze reactie, haha.
Zulke 'gekke' middelen zijn het niet, het zijn gewoon hormonen die je van nature ook al in je lichaam hebt, je vergroot de hoeveelheid alleen tijdelijk.
Je kunt dat mijns inziens gewoon op een verantwoorde manier doen door niet te lang door te gaan, niet te grote hoeveelheden, goed nakuren. Gezonde levensstijl ernaast

Alsof iedereen met AAS opeens huge wordt..Snap sowieso niet dat mensen anabolen steroiden gebruiken om breed te worden.. is gewoon vals spelen :S