AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

wat een gejank, potverdomme :') ik kom naar dit topic om geile mannen met ontbloot bovenlichaam te zien :c

Jeetje wat een reactie zeg! Wat een negativiteit hier. Ik begin steeds beter te begrijpen waarom hier weinig tot geen wedstrijd BB'ers meer posten.
Wat meer respect voor echte (ipv forum)bodybuilders en atleten is wel op zn plaats.
waarom

heb ook respect voor zijn lichaam
voor de rest niet

Snap sowieso niet waarom iemand zich moet verantwoorden hoe hij op zijn fysiek is gekomen.
Lijkt me 1. Overbodig en 2. niet interessant in een topic dat daar niet voor bestemd is.

Als je dat wilt weten, prima. Maar praat dan lekker buiten een topic om.

Snap sowieso niet dat mensen anabolen steroiden gebruiken om breed te worden.. is gewoon vals spelen :S

Idd, en dan allemaal haten op trickster terwijl die alleen creatine gebruikt

Snap sowieso niet dat mensen anabolen steroiden gebruiken om breed te worden.. is gewoon vals spelen :S
Ik gebruik zelf geen AAS meer, maar dit is echt de laatste reden dat ik het niet meer doe.

Het is pas valsspelen als je roids gebruikt in een wedstrijd voor naturals.

Het is gewoon de meest efficiente manier van massa winnen en gewoon de snelste manier om je doelen te behalen, waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig is. Er zijn zat mogelijkheden het op een verantwoorde manier te gebruiken en iedereen moet zelf weten wat ie in zn lichaam spuit.

Ik gebruik zelf geen AAS meer, maar dit is echt de laatste reden dat ik het niet meer doe.

Het is pas valsspelen als je roids gebruikt in een wedstrijd voor naturals.

Het is gewoon de meest efficiente manier van massa winnen en gewoon de snelste manier om je doelen te behalen, waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig is. Er zijn zat mogelijkheden het op een verantwoorde manier te gebruiken en iedereen moet zelf weten wat ie in zn lichaam spuit.

je gaat toch geen gekke middelen in jezelf spuiten om groter te worden.

je gaat toch geen gekke middelen in jezelf spuiten om groter te worden.
Zulke 'gekke' middelen zijn het niet, het zijn gewoon hormonen die je van nature ook al in je lichaam hebt, je vergroot de hoeveelheid alleen tijdelijk.

Je kunt dat mijns inziens gewoon op een verantwoorde manier doen door niet te lang door te gaan, niet te grote hoeveelheden, goed nakuren. Gezonde levensstijl ernaast

• Like
Waarderingen: YOGI
Zulke 'gekke' middelen zijn het niet, het zijn gewoon hormonen die je van nature ook al in je lichaam hebt, je vergroot de hoeveelheid alleen tijdelijk.

Je kunt dat mijns inziens gewoon op een verantwoorde manier doen door niet te lang door te gaan, niet te grote hoeveelheden, goed nakuren. Gezonde levensstijl ernaast

:DVolgens mij was t geen serieuze reactie, haha.

Maar goed, on-topic

https://www.youtube.com/watch?v=gKF6RbNZs9c&list=UUp3zrU37HN5ZWWxe00lmfwA

Twee brede Aziaten, om maar te laten zien dat je als je heel klein geschapen bent toch heel groot kunt worden.:p

Wel lief dat je serieus probeert te reageren op Stunna en Martynn :roflol:

Alsof iedereen met AAS opeens huge wordt..

Och het is allemaal zo simpel jongens. Coach nergens voor nodig.
Beetje rijst eten met kip en groentjes. Beetje kuurtjes erbij.

Alles vind je op forums joh. Daarom stikt het op forums van de topfysieken.
Mensen die nog nooit een noemenswaardige prestatie of fysiek hebben neer gezet praten zo.
Doe het eerst allemaal maar eens met noemenswaardig resultaat.

Terug
Naar boven