XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Lekker wijf in dat filmpje

Verslaggever traint zelf ook, doet ie of het allemaal nieuw voor hem is :rolleyes:
Wel leuker item dan die gast van spuiten en slikken die niks met trainen heeft.
Het eindigd tenminste niet in een negatieve vorm, beetje slecht gespeeld maar wel leuk stukje verder.
meen gelezen te hebben dat hier genoeg mensen zijn die hun vrouwtje hebben bezwangerd terwijl on

:D

Als Heath het kan , kan de rest het ook. :p

Rob

iedereen weet dat je zwaar lult
maar meeste willen het niet hardop zeggen omdat ze bang zijn.

maar goed als jij je beter voelt hierdoor ga je gang.

je heb wel topfysiek btw dat wel

Maar vertel is, waarom zat je jaartje vast dan???

Ga spelen, je bent echt een trieste vent.
Veel mensen van DBB kennen me in het echt en hebben me op facebook. Ik hoop voor je dat jij ooit je achillespees afscheurd, dan weet je hoe het is om 13 weken op krukken te lopen en daarna nog minimaal 4 maanden bij de fysio moet revalideren om weer normaal te leren lopen. Je bent echt een eikel gozer.

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Even buiten jullie discussie... Waarom zou je geen kinderen kunnen krijgen als je op TRT zit? grootste onzin van wat ik hier lees..

Succes. Het KAN idd, maar je kan ook een van de vele zijn die pech hebben. Ik ken er een aantal persoonlijk die op TRT zitten en het al jaren aan het proberen zijn. Dat risico wil ik gewoon niet lopen.

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Even buiten jullie discussie... Waarom zou je geen kinderen kunnen krijgen als je op TRT zit? grootste onzin van wat ik hier lees..

Succes. Het KAN idd, maar je kan ook een van de vele zijn die pech hebben. Ik ken er een aantal persoonlijk die op TRT zitten en het al jaren aan het proberen zijn. Dat risico wil ik gewoon niet lopen.

Rob_S ik ben trots op je, hoe je het doet zal mij een biet zijn..
plus dat het niet uit de lucht komt vallen...

Topper !!!!!

Yo Rob, die ava is jouw eigen rug? Zieke pic man! :|

Nvm

Laatst bewerkt:
Daar ga je een kaart voor krijgen bro :( zou em ff weghalen ;)

Em87 vs Rob :cool:

Nu moet je serieus gaan ophouden gozer...ik heb nog nooit in mijn leven vastgezeten of coke verkocht :roflol: Waar haal je het vandaan? Dit soort dingen moet je echt niet op internet gaan zetten als je het niet zeker weet, mong**l.

EM kan er niet tegen als er iemand buffer is dan hij. (srs)

Ik heb zo mijn bronnen bro, np.

Je bent nog steeds een buffel. Wel uitkijken met wie je zaken doet

Deze troll is kapot obvious man really :roflol:

Haha dan lullen je 'bronnen' maar wat. Ik heb idd echt vastgezeten ja :roflol:

Strong topic is strong

:roflol:

Terug
Naar boven