AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Zoiets zou ik niet mis vinden, al ben ik niet helemaal zeker of dit wel naturel haalbaar is, ik denk van wel, maar heb al wat mensen horen zeggen van niet, jullie mening?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Bla man wat die gozer roept.

Bodies made in the 60s and 70s. Aesthetic, with perfect symmetry and proportion.

Ik vind de classic fysieken heel mooi maar ze waren niet in proportie. Arnold's mega chest in vergelijking met zijn benen, nee niet in verhouding.

Lol , Arnold is de standaard van symmetry and proportion ;)

Epic duckface
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haney7.jpg

attachment.jpg

Nice damn!

Calum von Moger is gewoon eindbaas :D Op de FIBO 2014 foto's ziet hij er echt huge uit.

OBi Vincent, bizarre symmetrie

bbc genetics

Wtf is dat boven zijn navel?? :S

Smerig...

Calum von Moger is gewoon eindbaas :D Op de FIBO 2014 foto's ziet hij er echt huge uit.

zeker geen eindbaas. Deze gast zou zeker wel regelen.

Deze physique is gewoon perfect vind ik. Ik hoop er over veel jaar en op ongeveer 100kg er zo uit te zien :o

zeker geen eindbaas. Deze gast zou zeker wel regelen.

[Link niet meer beschikbaar]

Deze physique is gewoon perfect vind ik. Ik hoop er over veel jaar en op ongeveer 100kg er zo uit te zien :o

Blijf vooral hopen.. maar dat gaat hem niet worden he. Zet een realistisch doel neer :cool:

Blijf vooral hopen.. maar dat gaat hem niet worden he. Zet een realistisch doel neer :cool:

gaat m wss idd niet worden. Maar ga wel mn best doen om zo dicht mogelijk in de buurt te komen

hoge ambities

lage verwachtingen

beste mind set srs

Terug
Naar boven