MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Natty in de buurt van Franco Columbo?

http://www.youtube.com/watch?v=XBqYPSe_gLA

Laat ons hier even serial killer blijven, dat gaat m niet worden

Franco Columbu was natuurlijk niet meer natty bij mr olympia. Maar gebruikte slechts een zeer lage dosis stereodien vlak voor competities. Als genetic freak kom je na jaren en jaren hard trainen denk ik toch verdomde dichtbij deze foto.

Ik ben denk ik niet zo´n genetic freak en zal veel te kort schieten.

3urvOuG.png

maar de foto die ik eerst poste is wel een van zn ´mindere` foto´s. De foto zoals hierboven is natuurlijk veel moeilijker te bereiken

Als je genen meezitten kan je er toch echt redelijk in de buurt komen, als natty zijnde.

Denk dit ook inderdaad. In deze foto is een stuk minder droog dan bij zn mr olympia pics. Nou is rond de 12% meer wat ik wil en vind m hier erg goed staan. Nou zal ik zeker op borst waarschijnlijk wel een hoop te kort schieten.

wil natty blijven.

Neem een voorbeeld aan Hoody. Heeft toch flink wat massa gekweekt in een paar maanden tijd. Ook qua kracht gaat het hem goed af. Hij squat inmiddels mee met de top 10 powerlifters van de wereld en houd het prima bij als naturel. Wat een beetje doorzettingsvermogen al niet kan doen.

Denk dit ook inderdaad. In deze foto is een stuk minder droog dan bij zn mr olympia pics. Nou zal ik zeker op borst waarschijnlijk wel een hoop te kort schieten.

Franco Columbu was natuurlijk niet meer natty bij mr olympia. Maar gebruikte slechts een zeer lage dosis stereodien vlak voor competities. Als genetic freak kom je na jaren en jaren hard trainen denk ik toch verdomde dichtbij deze foto.

wil natty blijven.

Hahahaha

natty??? dan kom je niet eens in de buurt van Franco :roflol:

blijf dromen :rolfol:

• Like
Waarderingen: GPRO
Neem een voorbeeld aan Hoody. Heeft toch flink wat massa gekweekt in een paar maanden tijd. Ook qua kracht gaat het hem goed af. Hij squat inmiddels mee met de top 10 powerlifters van de wereld en houd het prima bij als naturel. Wat een beetje doorzettingsvermogen al niet kan doen.

Vergeet de 0 carbs en het simultaan poker niet

Hahahaha

natty??? dan kom je niet eens in de buurt van Franco :roflol:

blijf dromen :rolfol:

maar er is een groot verschil tussen de foto die poste en de franco zoals ie was on stage bij mr olympia. Maar zo droog als hij daar was is niet iets dat ik ambieer.

zoals ik al zei kom ik wss niet bij lange na in de buurt. Maar denk dat er zeker wel mensen zijn die dichtbij de foto die ik eerste poste zouden komen, zelfs als natty. Maar dat zijn wel de one in a milion

Hoody is uitzondering

genetic freak

:roflol:

Als er iemand dichtbij zou kunnen komen als naturel, dan is het Hoody wel.

Ik denk zelfs dat Hoody in de buurt van Ronnie Coleman kan komen als natty zijnde...

maar er is een groot verschil tussen de foto die poste en de franco zoals ie was on stage bij mr olympia. Maar zo droog als hij daar was is niet iets dat ik ambieer.

zoals ik al zei kom ik wss niet bij lange na in de buurt. Maar denk dat er zeker wel mensen zijn die dichtbij de foto die ik eerste poste zouden komen, zelfs als natty. Maar dat zijn wel de one in a milion

Ik denk dat je redelijk in de buurt van zijn abs en onderarmen kan komen

• Like
Waarderingen: Em87
Ik denk dat je redelijk in de buurt van zijn abs en onderarmen kan komen

:roflol:

GHM2aFi.png

maar volgens mij horen jullie niet wat ik zeg:

-ik denk dat er zeker mensen op deze aarde zijn die er dicht bij kunnen komen (zeg niet dat ik er zelf een van ben)

-groot verschil tussen deze twee foto´s, in massa en vet

maar volgens mij horen jullie niet wat ik zeg:

-ik denk dat er zeker mensen op deze aarde zijn die er dicht bij kunnen komen (zeg niet dat ik er zelf een van ben)

-groot verschil tussen deze twee foto´s, in massa en vet

Je hebt gelijk, die zijn er. Jammer dat er ook mensen zijn met 'mindere' genen die dan iedereen met 'betere' genen maar een roid user gaan noemen. Jaloezie dat zij niet kunnen bereiken wat hun wel kunnen (zonder roids)

zeker geen eindbaas. Deze gast zou zeker wel regelen.

[Link niet meer beschikbaar]

Deze physique is gewoon perfect vind ik. Ik hoop er over veel jaar en op ongeveer 100kg er zo uit te zien :o

Alleen zijn borst spieren wegen al 100 kilo:o

klopt, hij pakte maar 250mg test EW

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil iets minder groot, maar een fysiek wat ik langere tijd vol kan houden.

Beetje gay foto maar het doel is duidelijk.

Terug
Naar boven