- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk al 1000x gepost, sorry, maar dit is toch echt wel het ultieme lichaam.
![]()
Verder vind ik de fysiek van Melvin Manhoef ook goed, niet supergroot maar wel mooie verhoudingen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vind het trouwens persoonlijk jammer dat er ontzettend veel gasten zo jong aan de roids gaan, zoals te zien is aan gasten in vorige afbeeldingen... Geen geduld meer om naturel eerst tot de limiet te groeien?

'' elke bodybuilder claimed nattyWie is dat?
Ik begrijp overigens dat ze claimen dat ze naturel zijn, je moet het met een korrel zout nemen.
Men doet gewoon negatief over sterioden, als je nou eenmaal zegt dat je anabolen gebruikt ben je een valsspeler en zo kan iedereen het wel.
Vind het imo dom overigens als men nog door blijft zeuren van '' jah hij claimt natty'' elke bodybuilder claimed natty
Zach Zeiler. Vind het niet erg, maar hij blijft "zo" claimen dat die natty is etc. Zelfs een videoclip hiervan uitgebracht op zijn youtube channel (het zelfde idee als Tavi Castro 2 jaar terug).
prachtigJe kan er niks aan doen behalve boos worden, gewoon negeren want je weet de waarheid toch al.
Tavi Castro is een van de beste overigens in het liegen over gear, weet nog dat die uit het niets begon over dat die naturel is (terwijl niemand iets vroeg erover)
Niet dat het hem wat boeit maar ik ben alle respect voor hem verloren, echt een zielig figuur die nieuwkomers probeerd te belazeren, moet je maar zijn instagram post zoeken waar die het volgende zegt (in het engels) : Ik heb jullie wat verzwegen, door het gebruik van SHREDZ heb ik goeie progressie geboekt etc etc.
prachtig
Vind het trouwens persoonlijk jammer dat er ontzettend veel gasten zo jong aan de roids gaan, zoals te zien is aan gasten in vorige afbeeldingen... Geen geduld meer om naturel eerst tot de limiet te groeien?
Daar gaat het ook niet om, niet iedereen wil jarenlang trainen om er ''decent'' uit te zien. Je hebt later het nog moeilijker met een vaste baan / familie etc.
Er is niks mis mee met roiden, tenzij je lang en absurde dosissen gebruikt
NICK WRIGHT!!
Heeft ook dezelfde lengte dus. Zou ik willen bereiken tegen mijn 25ste![]()