Nielsj2k
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 60
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 75kg
Dat is inderdaad jouw opinie.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit dus..
Daar gaat het ook niet om, niet iedereen wil jarenlang trainen om er ''decent'' uit te zien. Je hebt later het nog moeilijker met een vaste baan / familie etc.
Er is niks mis mee met roiden, tenzij je lang en absurde dosissen gebruikt
Naja in mijn ogen is zijn fysiek top, wil zelf zulke armen als hem hebben. Ook het feit dat dit 100% natural te behalen is..
Dan ben je echt een b*ch als je om die reden gebruikt.
Dan ben je echt een b*ch als je om die reden gebruikt.
+1
A joh boeit me niks. Ik weet heus wel dat hij niet natty is, de rede dat hij ontkent heeft te maken met zijn carriere. Daar moet je dan maar begrip voor hebben.
die armen zijn voor menig mens niet haalbaar.
waarom wil je mislukte verhoudingen? just curious
---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------
hoezo?
Aas gebruiken om iets te bereiken wat zonder simpelweg onmogelijk is kan ik nog begrijpen.
Maar gebruiken omdat je te lui bent om de tijd erin te steken die nodig is, vind ik gewoon sneu.
zijn doel is ook ongemogelijk binnen het tijdsbestek en vanwege leefomstandigheden.
Tijdsbestek is onzin, die beperking leg je zelf op.
Een baan en familie is geen reden om niet een paar keer per week te kunnen liften.
Allemaal slappe excuses om de easy way out te kiezen.
Toch wel typisch dat je dan een buff-dude bent met de mentale kracht van een klein meisje.

Tijdsbestek is onzin, die beperking leg je zelf op.
Een baan en familie is geen reden om niet een paar keer per week te kunnen liften.
Allemaal slappe excuses om de easy way out te kiezen.
Toch wel typisch dat je dan een buff-dude bent met de mentale kracht van een klein meisje.
6 jaar de tijd voor niels om het fysiek van nick (foto) te halen, daar hebben we het toch over?
Makkelijk te halen.

Zie het zoiets als, waarom ergens naartoe lopen als je ook kan fietsen.
Zie het zoiets als, waarom ergens naartoe lopen als je ook kan fietsen.