Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Daar gaat het ook niet om, niet iedereen wil jarenlang trainen om er ''decent'' uit te zien. Je hebt later het nog moeilijker met een vaste baan / familie etc.

Er is niks mis mee met roiden, tenzij je lang en absurde dosissen gebruikt

Dan ben je echt een b*ch als je om die reden gebruikt.

srs?

hij heeft echt ene mislukt fysiek imo.

+1

Vormloze veel te grote armen. Sowieso een arrogant pl**ris ventje met een hoog irritatiegehalte maar dat terzijde.

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

A joh boeit me niks. Ik weet heus wel dat hij niet natty is, de rede dat hij ontkent heeft te maken met zijn carriere. Daar moet je dan maar begrip voor hebben.

srs?

hij heeft echt ene mislukt fysiek imo.

+1

phaggot dat t is

23c5b52529aa3a897d07127949f54887.jpg

Naja in mijn ogen is zijn fysiek top, wil zelf zulke armen als hem hebben. Ook het feit dat dit 100% natural te behalen is..

Naja in mijn ogen is zijn fysiek top, wil zelf zulke armen als hem hebben. Ook het feit dat dit 100% natural te behalen is..

die armen zijn voor menig mens niet haalbaar.

waarom wil je mislukte verhoudingen? just curious

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

hoezo?

En een valspeler!!!

Laat mensen gewoon lekker zelf bepalen wat en waarom ze iets doen...

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

+1

A joh boeit me niks. Ik weet heus wel dat hij niet natty is, de rede dat hij ontkent heeft te maken met zijn carriere. Daar moet je dan maar begrip voor hebben.

Wel belachelijk dat ie dan een video van een half uur maakt om uit te leggen dat hij natty is.

die armen zijn voor menig mens niet haalbaar.

waarom wil je mislukte verhoudingen? just curious

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

hoezo?

Aas gebruiken om iets te bereiken wat zonder simpelweg onmogelijk is kan ik nog begrijpen.
Maar gebruiken omdat je te lui bent om de tijd erin te steken die nodig is, vind ik gewoon sneu.

Aas gebruiken om iets te bereiken wat zonder simpelweg onmogelijk is kan ik nog begrijpen.
Maar gebruiken omdat je te lui bent om de tijd erin te steken die nodig is, vind ik gewoon sneu.

zijn doel is ook ongemogelijk binnen het tijdsbestek en vanwege leefomstandigheden.

zijn doel is ook ongemogelijk binnen het tijdsbestek en vanwege leefomstandigheden.

Tijdsbestek is onzin, die beperking leg je zelf op.
Een baan en familie is geen reden om niet een paar keer per week te kunnen liften.
Allemaal slappe excuses om de easy way out te kiezen.
Toch wel typisch dat je dan een buff-dude bent met de mentale kracht van een klein meisje.

Een baan en familie is geen reden om niet een paar keer per week te kunnen liften.
Toch wel typisch dat je dan een buff-dude bent met de mentale kracht van een klein meisje.

jij snapt er ook geen fl**ker van he? :roflol:

Goed fysiek.
Hij heeft een sponsor dus claimt natty te zijn.
hqdefault.jpg

Zie het zoiets als, waarom ergens naartoe lopen als je ook kan fietsen.

6 jaar de tijd voor niels om het fysiek van nick (foto) te halen, daar hebben we het toch over?

Makkelijk te halen.

Volgens mij ging het niet specifiek om Nick Wright maar gewoon mensen die AAS gebruiken om hun doel sneller/makkelijker te bereiken.

Met fietsen omzeil je de natuurlijke snelheidsrestricties van je lichaam. Dat is valsspelen en gewoon sneu.

zie het meer als: over 30 min heeft mijn dochter een voorstelling, ik kan er heen rennen of fietsen.

als ik ren:

kom ik misschien 5 minuten voor het einde aan, bezweet, zonder bloementje, nog buiten adem als ze aan het einde naar me toe komt en zal ik mijn dochter teleurstellen.

als ik fiets:

kom ik net op tijd aan om een ander shirt aan te doen dus er niet in een goor nat shirt sta, kan ik in de pause even snel een bloementje halen, en zal ze me in de zaal zien zitten, netjes tussen de andere vaders.

rennen is natty trainen, fietsen is met AAS.

als je rent ben je uiteindelijk ook bij de voorstelling, maar wat wil je liever?

Terug
Naar boven