- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
Nee dat zie ik net, zooitje hier, geen quote gebruik etc., had het idee dat niels het wel over nick had in al zijn post i.i.g., I'm out
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Volgens mij ging het niet specifiek om Nick Wright maar gewoon mensen die AAS gebruiken om hun doel sneller/makkelijker te bereiken.
Met fietsen omzeil je de natuurlijke snelheidsrestricties van je lichaam. Dat is valsspelen en gewoon sneu.
zie het meer als: over 30 min heeft mijn dochter een voorstelling, ik kan er heen rennen of fietsen.
als ik ren:
kom ik misschien 5 minuten voor het einde aan, bezweet, zonder bloementje, nog buiten adem als ze aan het einde naar me toe komt en zal ik mijn dochter teleurstellen.
als ik fiets:
kom ik net op tijd aan om een ander shirt aan te doen dus er niet in een goor nat shirt sta, kan ik in de pause even snel een bloementje halen, en zal ze me in de zaal zien zitten, netjes tussen de andere vaders.
rennen is natty trainen, fietsen is met AAS.
als je rent ben je uiteindelijk ook bij de voorstelling, maar wat wil je liever?
Do enlighten me.
Wel als fietsen wettelijk verboden is.
good thing AAS are legal
dus roken vind je niets mis mee omdat dat wel legaal is?
Roken is niet verboden, je hebt als roker niet een duidelijk voordeel tegenover de niet-roker, dus wat moet ik dan nog erg aan roken vinden? Dat het slecht of goed voor iemand is vind ik niet belangrijk, dat is je eigen keuze.

o god.
ik dacht dat je nog arugumenten had tegen AAS maar jij bent zo'n '' AAS is valsspelen person"![]()
Ik ben niet tegen 'verbetering' van je lichaam opzich, wel tegen het ideaalbeeld wat het mensen onbewust opdringt. Kinderen van 18 moeten hun borsten laten vergroten, jongens van 16 denken dat je een vrouw in haar gezicht moet spugen terwijl je haar snoeihard in haar reet neukt, want dat zien ze dagelijks op internet.
Mannetjes van 18 die zichzelf gaan injecteren met tyfusrommel omdat de standaard onhaalbaar hoog wordt gelegd door fitness-celebs. Ik kots gewoon van die neppe volmaaktheid tegenwoordig, het hele achterliggende idee erachter frustreert me gewoon, daar doel ik meer op.

Dit is mijn body goal, alleen dan graag met meer zichtbare sleutelbenen en iets zichtbare ribben, en misschien ook dat je het bot bij je heupen een beetje ziet, echt super mooi!

zie het meer als: over 30 min heeft mijn dochter een voorstelling, ik kan er heen rennen of fietsen.
als ik ren:
kom ik misschien 5 minuten voor het einde aan, bezweet, zonder bloementje, nog buiten adem als ze aan het einde naar me toe komt en zal ik mijn dochter teleurstellen.
als ik fiets:
kom ik net op tijd aan om een ander shirt aan te doen dus er niet in een goor nat shirt sta, kan ik in de pause even snel een bloementje halen, en zal ze me in de zaal zien zitten, netjes tussen de andere vaders.
rennen is natty trainen, fietsen is met AAS.
als je rent ben je uiteindelijk ook bij de voorstelling, maar wat wil je liever?

De slechtste vergelijking die ik tijden heb gezien, je snapt er werkelijk niets van.
ditDit is mijn body goal, alleen dan graag met meer zichtbare sleutelbenen en iets zichtbare ribben, en misschien ook dat je het bot bij je heupen een beetje ziet, echt super mooi!
)One day before my Bodybuilding competition !!! "Today - I will eat what I need, Tomorrow - what I want !!!" (2 kg of chicken breast, 20 eggs and brokkoli), thank you very much my friends from @crossfitquick for that food !!! Остался всего 1 день до соревнований "Кубок Яшанькина" по бодибилдингу и фитнесу". Сегодня из Стамбула лечу в Краснодар.