XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

jij snapt er ook geen fl**ker van he? :roflol:

Do enlighten me.

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Volgens mij ging het niet specifiek om Nick Wright maar gewoon mensen die AAS gebruiken om hun doel sneller/makkelijker te bereiken.

Met fietsen omzeil je de natuurlijke snelheidsrestricties van je lichaam. Dat is valsspelen en gewoon sneu.

Wel als fietsen wettelijk verboden is.

zie het meer als: over 30 min heeft mijn dochter een voorstelling, ik kan er heen rennen of fietsen.

als ik ren:

kom ik misschien 5 minuten voor het einde aan, bezweet, zonder bloementje, nog buiten adem als ze aan het einde naar me toe komt en zal ik mijn dochter teleurstellen.

als ik fiets:

kom ik net op tijd aan om een ander shirt aan te doen dus er niet in een goor nat shirt sta, kan ik in de pause even snel een bloementje halen, en zal ze me in de zaal zien zitten, netjes tussen de andere vaders.

rennen is natty trainen, fietsen is met AAS.

als je rent ben je uiteindelijk ook bij de voorstelling, maar wat wil je liever?

De slechtste vergelijking die ik tijden heb gezien, je snapt er werkelijk niets van.

good thing AAS are legal :roflol:

dus roken vind je niets mis mee omdat dat wel legaal is?

Roken is niet verboden, je hebt als roker niet een duidelijk voordeel tegenover de niet-roker, dus wat moet ik dan nog erg aan roken vinden? Dat het slecht of goed voor iemand is vind ik niet belangrijk, dat is je eigen keuze.

Roken is niet verboden, je hebt als roker niet een duidelijk voordeel tegenover de niet-roker, dus wat moet ik dan nog erg aan roken vinden? Dat het slecht of goed voor iemand is vind ik niet belangrijk, dat is je eigen keuze.

o god.

ik dacht dat je nog arugumenten had tegen AAS maar jij bent zo'n '' AAS is valsspelen person" :roflol:

o god.

ik dacht dat je nog arugumenten had tegen AAS maar jij bent zo'n '' AAS is valsspelen person" :roflol:

Ik ben niet tegen 'verbetering' van je lichaam opzich, wel tegen het ideaalbeeld wat het mensen onbewust opdringt. Kinderen van 18 moeten hun borsten laten vergroten, jongens van 16 denken dat je een vrouw in haar gezicht moet spugen terwijl je haar snoeihard in haar reet neukt, want dat zien ze dagelijks op internet.
Mannetjes van 18 die zichzelf gaan injecteren met tyfusrommel omdat de standaard onhaalbaar hoog wordt gelegd door fitness-celebs. Ik kots gewoon van die neppe volmaaktheid tegenwoordig, het hele achterliggende idee erachter frustreert me gewoon, daar doel ik meer op.

Ik ben niet tegen 'verbetering' van je lichaam opzich, wel tegen het ideaalbeeld wat het mensen onbewust opdringt. Kinderen van 18 moeten hun borsten laten vergroten, jongens van 16 denken dat je een vrouw in haar gezicht moet spugen terwijl je haar snoeihard in haar reet neukt, want dat zien ze dagelijks op internet.
Mannetjes van 18 die zichzelf gaan injecteren met tyfusrommel omdat de standaard onhaalbaar hoog wordt gelegd door fitness-celebs. Ik kots gewoon van die neppe volmaaktheid tegenwoordig, het hele achterliggende idee erachter frustreert me gewoon, daar doel ik meer op.

bolded ben ik het mee eens.

het eerste punt is wel meer een fout in opvoeding en een gevalletje kapot domme kinderen. :roflol:

alleen de fouten hier liggen vooral be het feit dat AAS illegaal zijn( bijna overal) en een negative stigma hebben. als AAS de zelfde reputatie zouden hebben als roken zou het hele fake natty/unrealistic standards probleem wegvallen.

Voor mij zijn AAS buiten het wettelijke/eerlijkheids aspect nog steeds niet verstandig voor een persoon om te gebruiken.
Het is als een auto op full boost dagelijks te gebruiken.
Of een processor op de standaard koeling zwaar te overclocken.

Beide zal het op korte termijn geen kwaad lijken te doen, maar ze zullen beide een stuk sneller aftakelen.
Je lichaam over zijn toeren laten gaan zal je later geen deugd doen.

67c9704dc2.jpg

nohomo

zie het meer als: over 30 min heeft mijn dochter een voorstelling, ik kan er heen rennen of fietsen.

als ik ren:

kom ik misschien 5 minuten voor het einde aan, bezweet, zonder bloementje, nog buiten adem als ze aan het einde naar me toe komt en zal ik mijn dochter teleurstellen.

als ik fiets:

kom ik net op tijd aan om een ander shirt aan te doen dus er niet in een goor nat shirt sta, kan ik in de pause even snel een bloementje halen, en zal ze me in de zaal zien zitten, netjes tussen de andere vaders.

rennen is natty trainen, fietsen is met AAS.

als je rent ben je uiteindelijk ook bij de voorstelling, maar wat wil je liever?

dus als je natty traint is iedereen teleurgesteld en alle vaders zitten aan de aas???

De slechtste vergelijking die ik tijden heb gezien, je snapt er werkelijk niets van.

:roflol: dit

Dit is mijn body goal, alleen dan graag met meer zichtbare sleutelbenen en iets zichtbare ribben, en misschien ook dat je het bot bij je heupen een beetje ziet, echt super mooi!

5055032357_69d1d1be72.jpg

Volgens mij ging dit topic over: jouw ideale lichaam.

Niet over de eeuwige wel/niet natty discussie en wat beter of eerlijker is.

Wat wel apart is: 99% van alle idealen die hier gepost worden zijn niet natty. En dan toch nog deze discussie?

Laten we weer ontopic gaan! (Joh, ik lijk wel een moderator :p )

Zo is het wel genoeg hé, vuile tyfuslijeeeeuhhh

fking monster dat het is.

klokov aan t cutten voor zn eerste BB wedstrijd

11192915_1436680039978959_602633345_n.jpg

11142793_1138203862871908_1691191547_n.jpg

Klokov bb ja?

gaat een wedstrijdje draaien ja, volg maar via zn insta @ klokovd

klokovd 19 hours ago · Wyndham Grand Istanbul Levent

One day before my Bodybuilding competition !!! "Today - I will eat what I need, Tomorrow - what I want !!!" (2 kg of chicken breast, 20 eggs and brokkoli), thank you very much my friends from @crossfitquick for that food !!! Остался всего 1 день до соревнований "Кубок Яшанькина" по бодибилдингу и фитнесу". Сегодня из Стамбула лечу в Краснодар.

Terug
Naar boven