MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Niet natty. Zeker sadik niet. Die kan zo bij Bodybuilding mee kunnen doen ;) Bijna alle MAP-ers juicen gewoon.

Vergeet niet dat die MAP gasten echt wel flinke gasten zijn, hoor. Op het podium lijken ze kleiner omdat ze een stukje van je af staan.

echt he, die gasten die op olympia staan kan je in nederland gewoon naast de BBers zetten in plaats van de MAP.

Geen 1 prof of goede amateur is natty.

Haal dat beeld eens uit je hoofd mensen.

Of anders gezegd: iedereen die in de fitness industrie geld verdient met zijn body is aan de juice. Alle fitness instagram boys, so called nattys, juicen ook allemaal.

Volgens mij is Cook ook sinds de laatste MAP ook gestopt met wedstrijden, omdat hij vind dat zelfs de MAP teveel lijkt op de normale bodybuildingklasse en het ook daar steeds groter moet. Vind hem ergens wel gelijk hebben

en ondertussen verliest john meadows een actual bb wedstrijd van een of andere ecto die de helft van zn prep vergeten is omdat die 'meer aesthetic' is

lmao

---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:58 ----------

alsof die sadik er ook maar enigszins natty uitziet verder :roflol:

Godver zeg.

Natuurlijk zijn ze niet natty.

Denk even na.

Het zijn ook mijn idolen en ik ben vrij zeker dat ze niet natty zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

denk hier eens over na:

deze gasten verdienen veel geld door zo'n lichaam te hebben.
andere mensen willen dat ook, maar zij zijn de beste dus kunnen de anderen het niet.
als zij natty zouden zijn zouden miljoenen het niet natty kunnen.
als Sadik Hadzovic en Steve Cook natty zouden zijn verdienen ze geen geld.

Sadik is gewoon natty hoor. Dat jullie ectos nou shit moeten gebruiken om een beetje spieren te kweken..

beste bodybuilder aller tijden

kevin-levrone1.jpg

photo.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier zijn mijn droomfysieken. Ik vind aesthetic bodybuilding (Michael Kocikowsk) en bodybuilding van de gouden ero beide erg cool (Calum hier als voorbeeld omdat hij dit probeert na te streven)

Michael+Kocikowski++(18).jpg

cal11.jpg

wilde jij niet natty blijven nikita :roflol:

Zoals Zyzz er hier bij staat.. 95kg bij 7/8% ?
maxresdefault.jpg

Terug
Naar boven