XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Heb ergens gelezen dat hij voornamelijk Deca, dbol en primo cyclede.
TOT zijn 20e al aan de DECA - PRIMO of TEST???.. in dat filmpje zit ie trouwens in engeland

Ik denk dat hij pas aan die shit is gegaan in Amerika... daar kwam hij pas aan in 1968... daar zal hij ongetwijfeld wel meer zijn gaan pakken dan alleen dbol!... je ziet zijn fysiek dan ook echt goed veranderen,.
maja wie weet zat hij al aan alles tegelijk op zn 14e.. je moet maar ZOn lichaam hebben dat je 3 uur per dag kan trainen.. ongelofelijk.. en dan bagger eten in het leger en nog groeien

Laatst bewerkt:
Zoals Zyzz er hier bij staat.. 95kg bij 7/8% ?
maxresdefault.jpg
Hier kijkt idereen naar omdat ze er uit zien als een stelletje clowns... op tren

mong*len inderdaad, hoe staat het trouwens met je dbol only "kuur"?

Toch blijf ik het raar vinden hoe verschillend de fysieken zijn nu tov vroeger in de golden era. Is dit puur te wijten aan AAS of meer genetische evolutie? :o Er zijn zoveel mensen fan van de golden era, je zou verwachten dat er wel een paar gasten rond zouden lopen die zo'n lichaam hebben kunnen bouwen?

Toch blijf ik het raar vinden hoe verschillend de fysieken zijn nu tov vroeger in de golden era. Is dit puur te wijten aan AAS of meer genetische evolutie? :o Er zijn zoveel mensen fan van de golden era, je zou verwachten dat er wel een paar gasten rond zouden lopen die zo'n lichaam hebben kunnen bouwen?

tren, hgh, insulin ect ect.

meeste mensen kunnen zo'n fysiek niet krijgen zonder die producten denk ik.

Deze blijven toch echt wel de mooiste fysieke (in mijn ogen)
frank-zane-posing.jpg
Frank zane
IMG_6265.png
Sadik hadzovic

Sadik is dikke streef inderdaad, uitstekend fysiek.

Frank zane blijft wel de koning.

image.jpg
Minder lullen, meer pics :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

image.jpg
Pics mannen, pics!

Terug
Naar boven