MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Zoals Zyzz er hier bij staat.. 95kg bij 7/8% ?
maxresdefault.jpg

Kijk die traps man, gruwelijk

Ik vind Jason Huh een baas!

Deze een keer geupload met muziek er onder die ik zelf heb gemaakt :) ( ik heb die DVD)
Maar dit fysiek vind ik dus beste wat je O O I T kan hebben......................... Vooral dat beetje bloat/soft vind ik juist wel ziek staan!

En dan te bedenken dat dat allemaal is opgebouwd met alleen dbol....

franco-columbu.jpg

Blijft voor mij een van de meest brute bodybuilders ooit, zijn lichaam straalt pure kracht uit.

Deze een keer geupload met muziek er onder die ik zelf heb gemaakt :) ( ik heb die DVD)
Maar dit fysiek vind ik dus beste wat je O O I T kan hebben......................... Vooral dat beetje bloat/soft vind ik juist wel ziek staan!

En dan te bedenken dat dat allemaal is opgebouwd met alleen dbol....

Alleen dbol? Denk het eerlijk gezegd niet hoor, wss ook test injects. Voor de rest helemaal met je eens. Ik ben elke keer weer blown away als ik Arnold zie. Nooit gaat iemand hem overtreffen.

arnold was ook wel echt een wonder.

de genen rechtstreeks uit de ballen van zeus, dat gecombineerd met goede work ethic, paar lucky breaks, en een doel voor ogen.

Alleen dbol? Denk het eerlijk gezegd niet hoor, wss ook test injects. Voor de rest helemaal met je eens. Ik ben elke keer weer blown away als ik Arnold zie. Nooit gaat iemand hem overtreffen.
Heb ergens gelezen dat hij voornamelijk Deca, dbol en primo cyclede.

vind wel zijn armen in dat filmpje gewoon TE groot voor de rest.

Johnny Doull, absoluut een beest.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

heeft hij nooit HGH gebruikt dan?

Een fysiek als Lazar spreekt mij nog het meeste aan, al zou ik dit nooit (natty) bereiken.
Lazar-Angelov.jpg

Steve reeves
ReevesSteve_2.jpg

Laatst bewerkt:
Hgh was toen der tijd nog niet in gebruik.

Terug
Naar boven