- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Nee, hij is niet naturel..
Hoewel ik ehm geen 108kg zou geven..
Komt door zijn lengte, alles is wel mooi in verhouding.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die op zijn kuit is anders ook aardig ziek

Met hard werk moet wel lukken om dat resultaat natty te behalen lol.
Met hard werk moet wel lukken om dat resultaat natty te behalen lol.

Ik heb wat gemist denk ik, waarom is ene Wesley verbannen van een wedstrijd?
Daarom kuren er hier zoveel op het forum..die er nog niets eens in de buurt kwamen...

"genetics"Het is is ook algemeen bekend dat trainen voor rugby je een beter fysiek geeft dan bodybuilding.
Genen zijn in sport altijd nummer 1..daarna komt dedication..Ja genetics. Als je voor de All Blacks speelt ben je een super atleet van de bovenste plank, totaal niet te vergelijken met de gemiddelde gym bro. Zelfde geldt voor NFL atleten of uit de NBA. Die gasten springen een vertical van +100cm en sprinten 100m rond de 11sec terwijl dat niet eens hun sport is. Misschien klink in nu naïef, maar het is ook heel naïef om te denken dat genetics hier geen rol spelen.

Yeap, genen spelen een extreem grote rol.Genen zijn in sport altijd nummer 1..daarna komt dedication..
en helaas, maar waar vaak daarna de wil om dingen in je lijf te stoppen zodat je kampioen wordt![]()

Zo waar allemaalYeap, genen spelen een extreem grote rol.
Maar mensen met goede genen denken altijd dat dit meevalt en het allemaal dedication is![]()