- Waardering
- 288
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil je echt doorbreken zul je wel extreem goede genen moeten hebben ja.Ik denk dat je zelfs kan stellen dat je vanuit genetisch oogpunt een sport kiest die bij je past, die aansluit bij je mindset en je fysiek aanleg
Ok..ok..ik ga schakenIk denk dat je zelfs kan stellen dat je vanuit genetisch oogpunt een sport kiest die bij je past, die aansluit bij je mindset en je fysiek aanleg
Ja genetics. Als je voor de All Blacks speelt ben je een super atleet van de bovenste plank, totaal niet te vergelijken met de gemiddelde gym bro. Zelfde geldt voor NFL atleten of uit de NBA. Die gasten springen een vertical van +100cm en sprinten 100m rond de 11sec terwijl dat niet eens hun sport is. Misschien klink in nu naïef, maar het is ook heel naïef om te denken dat genetics hier geen rol spelen.
als running back / wide reciever etc is belangrijkste dat je hard kan rennen dus wel logish dat ze dan ook snel kunnen rennen. En zonder goeie genetics bereik je dat uberhaupt niet nee. Maar het is toch ook wel algemeen bekend dat in de NFL ook veel gejuiced word?
Daar ben je al lang voorbij toch?
Bedankt maar nee
. Ik ben 1.88m bij 87.5kg 7%, Zyzz was 1.87m 92kg bij 8-7%. Qua massa scheelt het misschien weinig maar vind shape en verhoudingen belangrijker. Moet nog veel meer nek, iets meer schouders en veel meer upper en lower chest wil ik ongeveer evenveel hebben. Al betwijfel ik in welke maatte het zijn genetics zijn die dit bepalen.
Iedereen op dbb is natty.
lol nee indd.. Maar ik train nu bijna 6.5 jaar, hij 4 jaar. Daarnaast heb ik in me hele leven misschien maar 10 biertjes op en ben ik nog nooit naar een festival geweest

Mr10 ookWat leon als zei, niet alleen JW is natty. Iedereen is nattt op dbb.
Bedankt maar nee. Ik ben 1.88m bij 87.5kg 7%, Zyzz was 1.87m 92kg bij 8-7%. Qua massa scheelt het misschien weinig maar vind shape en verhoudingen belangrijker. Moet nog veel meer nek, iets meer schouders en veel meer upper en lower chest wil ik ongeveer evenveel hebben. Al betwijfel ik in welke maatte het zijn genetics zijn die dit bepalen.
Hardheid van de spieren mis ik ook wel. Geef me 2/3 jaar
![]()
lol nee indd.. Maar ik train nu bijna 6.5 jaar, hij 4 jaar. Daarnaast heb ik in me hele leven misschien maar 10 biertjes op en ben ik nog nooit naar een festival geweest
Het is maar net wat je wil.
Volgens mij is JW ook natural. En hij heeft meer gains dan ik...
Zeker de laatste jaren zijn Amerikanen uitgesproken tegen roids, maar het zal ongetwijfeld dat er gebruikt wordt. Mijn punt is eigenlijk vooral dat genetic freaks absoluut bestaan. De rede dat ik me min of meer heb neergelegd bij het feit dat ik nooit de prestaties ga kunnen leveren die zij doen in de gym. Ik ga niet zeiken dat ze AAS gebruiken om me beter te voelen, ik geniet gewoon van het kijken naar zulke atleten. Verschil moet er zijn in de wereld.
Heerlijk
[Afbeelding niet meer beschikbaar]lol nee indd.. Maar ik train nu bijna 6.5 jaar, hij 4 jaar. Daarnaast heb ik in me hele leven misschien maar 10 biertjes op en ben ik nog nooit naar een festival geweest
Het is maar net wat je wil.
Volgens mij is JW ook natural. En hij heeft meer gains dan ik...