Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Bedankt maar nee :o. Ik ben 1.88m bij 87.5kg 7%, Zyzz was 1.87m 92kg bij 8-7%. Qua massa scheelt het misschien weinig maar vind shape en verhoudingen belangrijker. Moet nog veel meer nek, iets meer schouders en veel meer upper en lower chest wil ik ongeveer evenveel hebben. Al betwijfel ik in welke maatte het zijn genetics zijn die dit bepalen.
Hardheid van de spieren mis ik ook wel. Geef me 2/3 jaar:p
20160330_005620.jpg
Lijkt alsof jij meer massa dan zyzz hebt. Zyzz zelf heeft niet eens zoveel massa, maar wat het is weer ik niet. Epische aanhechtingen I guess.

Bedankt maar nee :o. Ik ben 1.88m bij 87.5kg 7%, Zyzz was 1.87m 92kg bij 8-7%. Qua massa scheelt het misschien weinig maar vind shape en verhoudingen belangrijker. Moet nog veel meer nek, iets meer schouders en veel meer upper en lower chest wil ik ongeveer evenveel hebben. Al betwijfel ik in welke maatte het zijn genetics zijn die dit bepalen.
20160330_005620.jpg

Blijf je het hele jaar zo droog? (Op 7%)

Lijkt alsof jij meer massa dan zyzz hebt. Zyzz zelf heeft niet eens zoveel massa, maar wat het is weer ik niet. Epische aanhechtingen I guess.
jqflF.jpg

Bedankt, maar denk toch van niet. Hier vind ik hem vrij massief ogen. iig nog wel een paar kilo meer dan mij

jqflF.jpg

Bedankt, maar denk toch van niet. Hier vind ik hem vrij massief ogen. iig nog wel een paar kilo meer dan mij
Die foto wel, daar en op mijn ava toch wel z'n beste shape. Hoop dat ooit te kunnen evenaren

in the meanwhile vind ik dit ook echt een tof fysiek
98f66ca62e.jpg

Die foto wel, daar en op mijn ava toch wel z'n beste shape. Hoop dat ooit te kunnen evenaren

98f66ca62e.jpg
Goed fysiek. Alleen heb die jongen vorig jaar op de fibo gezien en dat was echt een klein kereltje in het echt. Stelde niet veel voor.. Op de foto lijkt hij huge, of hij is in 1 jaar veel groter geworden.

20160330_005620.jpg
Damn Son! That's 1 hell of a physique!

Als ik er zo uit zou zien was ik wel tevreden denk..

Maar dat zeg ik nu..kutsport wat dat betreft!

lol nee indd.. Maar ik train nu bijna 6.5 jaar, hij 4 jaar. Daarnaast heb ik in me hele leven misschien maar 10 biertjes op en ben ik nog nooit naar een festival geweest :o
Het is maar net wat je wil.
Volgens mij is JW ook natural. En hij heeft meer gains dan ik...
:roflol::roflol:

:thumb:

Dit dus...

Volgens mij was hij een paar jaar terug al niet meer natty

98f66ca62e.jpg
Supernice inderdaad!

Zyzz is mn allround favorite, maar ben sneller geneigd naar iets te streven met meer mijn lichaamsbouw.

Ryan Terry is mijn alltime fav.
21.jpg

Justin st Paul voor mij.

Ryan Terry zijn ab insertions zijn natuurlijk wel ziek, evenals zijn lats. Enige minpuntje is misschien zijn armen.

Samir bannout
drobson293j.jpg

Mr O
En 2011 dacht ik
img_05771323547149.jpg

Dit met betere abs

Hebben mensen ook nog droomfysieken die natty haalbaar zijn?

ik niet.

jabba the hut.

Wel goeie kuiten.. :(

Terug
Naar boven