Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aah vandaar. jaa alles voor de sponsors he
Vaillant heeft zover ik weet geen tattoos, geen idee wie het wel is.Da's toch gewoon Antoine Vaillant?
Ennuh gyno bij determination? Ik zie het niet hoor...
Vaillant heeft zover ik weet geen tattoos, geen idee wie het wel is.
Jammer van zijn gyno
Was ook te verwachten dat iemand weer "natty" zou zeggen..
Wel een beest en al helemaal voor zijn leeftijd.
Ik heb nog nooit van mijn leven zo lang naar mannen tepels gekeken, maar de conclusie mijn uitgebreide analyse is dat ik werkelijk totaal geen gyno zie.
Best een aardig fysiek, zeker voor zn leeftijd, sowieso geen natty lol.Wesley "natty" Vissers
https://www.instagram.com/gymtimewes/
ja dat is die zelf, ik vind het echt een fijne luister stem. maar me vriendin zij ook al dat het niet klonkBest een aardig fysiek, zeker voor zn leeftijd, sowieso geen natty lol.
Maar wat een irritante stem op zn youtube kanaal, is hij dat zelf?

De jury heeft er ook naar gekeken en het wel gezien. Als het zo is dan zal het op de foto's die hij zelf kiest wel niet zo opvallen.
Zac SmithZeer nice fysiek dit. Heeft iemand toevallig een naam?
(afbeelding)
Haha nee hoeft z'n handtekening niet, maar bedanktIk zie hem zondag op Amsterdam Open Air. Ik wil wel een handtekening voor je vragen

Zeer nice fysiek dit. Heeft iemand toevallig een naam?
![]()
Wie is dit?Ik bekeek laatst zijn videos, hij zegt wel bijzonder vaak 'basically'. Echt moeilijk vaak, heel moeilijk vaak. Moeilijk.