XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Da's toch gewoon Antoine Vaillant?

Ennuh gyno bij determination? Ik zie het niet hoor...

Ik ook niet, maar daarom was die toch gediskwalificeerd.

er zit natuurlijk nogal een verschil tussen ontkennen als er eindeloos om gevraagd wordt en overal en nergens schreeuwen hoe natty je bent

Jammer van zijn gyno :p

Was ook te verwachten dat iemand weer "natty" zou zeggen..
Wel een beest en al helemaal voor zijn leeftijd.

Ik heb nog nooit van mijn leven zo lang naar mannen tepels gekeken, maar de conclusie mijn uitgebreide analyse is dat ik werkelijk totaal geen gyno zie.

Ik heb nog nooit van mijn leven zo lang naar mannen tepels gekeken, maar de conclusie mijn uitgebreide analyse is dat ik werkelijk totaal geen gyno zie.

De jury heeft er ook naar gekeken en het wel gezien. Als het zo is dan zal het op de foto's die hij zelf kiest wel niet zo opvallen.

welke wedstrijd was dat ? even sniperen haha

Best een aardig fysiek, zeker voor zn leeftijd, sowieso geen natty lol.

Maar wat een irritante stem op zn youtube kanaal, is hij dat zelf?
ja dat is die zelf, ik vind het echt een fijne luister stem. maar me vriendin zij ook al dat het niet klonk :P

De jury heeft er ook naar gekeken en het wel gezien. Als het zo is dan zal het op de foto's die hij zelf kiest wel niet zo opvallen.

Kijk zijn vids dan, niks te zien. Geloof je wel hoor, maar dan zal hij het zeker gefixt hebben in de tussentijd.

tumblr_o1389ejjL71tez6q4o1_1280.jpg
0fe8633187c8ea72b53493cda0951c0e.jpg
tumblr_nsk1gpqaXh1s8gz15o1_1280.jpg

Ik ken geen beter fysiek dan Tom Coleman. Je krijgt ook geen één lelijke foto van hem gevonden. Verhoudingen etc. zijn zo perfect. Ongelofelijk

Terug
Naar boven