Sanne89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Het is idd niet zo'n goede foto van haar
En ik heb juist gezien dat ze idd niet zo gespierd is. Wat te snel geplakt. Ik ben naar iemand anders aan het zoekenVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik heb juist gezien dat ze idd niet zo gespierd is. Wat te snel geplakt. Ik ben naar iemand anders aan het zoekenZoals deze.. die is al iets gespierder. Sorry voor de vulgaire foto's, maar het forum staat er vol van. En ik zoek het op dit forum. Want Te gespierd wil ik ook niet zijn
[Link niet meer beschikbaar]
Zoals deze.. die is al iets gespierder. Sorry voor de vulgaire foto's, maar het forum staat er vol van. En ik zoek het op dit forum. Want Te gespierd wil ik ook niet zijn
[Link niet meer beschikbaar]
Bullshit. Met wat aanleg is dat makkelijk naturel te bereiken.
http://i5.photobucket.com/albums/y163/jyloh3/NickAuger-4.jpg
Nick auger heeft ook een goed fysiek imo. Lijkt me nog realistisch ook. Foto is wel een beetje gay.
http://i5.photobucket.com/albums/y163/jyloh3/NickAuger-4.jpg
Nick auger heeft ook een goed fysiek imo. Lijkt me nog realistisch ook. Foto is wel een beetje gay.
Die is goed droog maar heeft verder niet enorm veel spieren.. Makkelijk te halen dat.
Die is goed droog maar heeft verder niet enorm veel spieren.. Makkelijk te halen dat.
Klopt, moet lukken lijkt me... Ookal lijkt hij op deze foto flink wat massiever:
edit, wwe was me voor.

Hier is een andere foto van hem en zie je dat er zeker wel massa aanwezig is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fysiek op de laatste foto is dus echt niet makkelijk haalbaar![]()
vind ik 3x niks, nauwelijks massa om indrukwekkend over te komen.
Met een kleding aan zie je nauwelijks dat hij traint.
Ik wil juist een fysiek waarmee als je kleding aan hebt je nauwelijks kan zien dat je traint... gewoon een mooi sportief fysiek zoals die Nick Auger op de eerste foto.
Helaas zijn er erg veel vooroordelen over BB en met mijn werk kan ik gewoon niet super massief worden, door die vooroordelen..