AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Zoals deze.. die is al iets gespierder. Sorry voor de vulgaire foto's, maar het forum staat er vol van. En ik zoek het op dit forum. Want Te gespierd wil ik ook niet zijn

[Link niet meer beschikbaar]

Zoals deze.. die is al iets gespierder. Sorry voor de vulgaire foto's, maar het forum staat er vol van. En ik zoek het op dit forum. Want Te gespierd wil ik ook niet zijn

Dat kan er idd wel mee door..

dat gespierd zijn bij die dames dat valt wel mee, in principe is dat maar tijdelijk naar een piek toe werken ivm een wedstrijd of fotoshoot.

NickAuger-4.jpg

Nick auger heeft ook een goed fysiek imo. Lijkt me nog realistisch ook. Foto is wel een beetje gay.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fysiek op de laatste foto is dus echt niet makkelijk haalbaar :)

Kerel, als je genoeg eet en keihard traint, is dit lichaam makkelijk haalbaar, naturel ook.

Het is niet de bedoeling dat je je eigen vooruitgang vergelijkt met z'n lichaam.

Ik wou net zeggen. Hij is daar nat gemaakt en het licht staat perfect daarom ziet het er goed uit daar. Maar dat is makkelijk haalbaar!

Idd, de manier waarop die foto gemaakt is maakt ook al een groot verschil.
Heeft een goeie borst, redelijke biceps en schouders.
De rest is niet echt om over naar huis te schrijven, kijk maar naar zijn zielig kleine onderarmpjes.

vind ik 3x niks, nauwelijks massa om indrukwekkend over te komen.

Met een kleding aan zie je nauwelijks dat hij traint.

Ik wil juist een fysiek waarmee als je kleding aan hebt je nauwelijks kan zien dat je traint... gewoon een mooi sportief fysiek zoals die Nick Auger op de eerste foto.

Helaas zijn er erg veel vooroordelen over BB en met mijn werk kan ik gewoon niet super massief worden, door die vooroordelen..

Ik wil juist een fysiek waarmee als je kleding aan hebt je nauwelijks kan zien dat je traint... gewoon een mooi sportief fysiek zoals die Nick Auger op de eerste foto.

Helaas zijn er erg veel vooroordelen over BB en met mijn werk kan ik gewoon niet super massief worden, door die vooroordelen..

Wat doe je voor de kost?

Terug
Naar boven