MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Sorry, ik heb jouw vraag over het hoofd gezien.

Ik ben account manager bij een grote uitgeverij. Ik kom dus bij grote multinationals over de vloer waar ik reclame campagnes bespreek.
Ik merk in die wereld dat er nogal veel vooroordelen zijn en die kan ik niet gebruiken als ik zaken wil doen.

als jij goed gekleed gaat in een mooi pak, zal het niet misstaan;)

Dat zal bij jou niet het geval zijn omdat je ook met BB bezig bent en onze denkwijze begrijpt maar er zijn genoeg mannen/vrouwen die denken:
Daar hebben we weer zo'n BB met weinig lage iq (ja zo denken ze)

Denk dat dat niet zo een heus probleem is.
Gewoon wat net kleden, verzorgd voorkomen.
Als je dan wat beschaafd praat en hier en daar eens een moeilijk woord erin gooid denken ze direct anders :D

Ja doe zoals De lauwwste, met die moeileike woorden.

OT : Geen zorgen maken over dat te buff worden, die Nick Auger is trouwens wel best buff (buiten back & legs wrs), al lijkt hij op die foto's nogal "plat". Trouwens, in een goed pak zie je niet dat je traint, enkel je schouders komen wat verder uit en je bent wat boller.

Laatst bewerkt:
Arnold_Schwarzenegger_965.jpg

Ja doe zoals De lauwwste, met die moeileike woorden.

OT : Geen zorgen maken over dat te buff worden, die Nick Auger is trouwens wel best buff (buiten back & legs wrs), al lijkt hij op die foto's nogal "plat". Trouwens, in een goed pak zie je niet dat je traint, enkel je schouders komen wat verder uit en je bent wat boller.

Je moet er niet van uitgaan dat ik het zelf toepas hoor "gooid" :p
Heb zelf maar tot men 16 school gehad dus ben blij dat ik met normale nederlands al een beetje men plan trek, elk jaar word het moeilijker en moeilijker precies :(

Je moet er niet van uitgaan dat ik het zelf toepas hoor "gooid" :p
Heb zelf maar tot men 16 school gehad dus ben blij dat ik met normale nederlands al een beetje men plan trek, elk jaar word het moeilijker en moeilijker precies :(

dat is te merken, want ik begrijp echt niks van je post ???

:roflol: De grappenmakers van dbb zijn ook in dit topic aangekomen.

Ik kan me ergens herrinneren dat dat lichaam van een van de zwaarste kuurders van BB.com is... Ik ken maar 1 persoon irl die dat lichaam in het echt kan evenaren/overtreffen en die persoon heeft al enkele nationale titels in zijn kast.

Grappenmaker? lol

Die gast staat gewoon mooi droog en heeft gewoon een goede lichaamsbouw en wat aanleg waardoor hij er zo uitziet. Zo indrukwekkend is die zijn fysiek niet. Ik heb al kerels gezien met een mooiere fysiek, even droog en afgelijnd, en 100% naturel.

Als het waar is dat je tegenwoordig voor dat lichaam al moet liggen spuiten gelijk gek, dan leg ik direct mijn gewichten neer en stop ik direct met bodybuilding, want dan is die sport gewoon compleet waardeloos om naturel te beoefenen.

Dat die kerel daarvoor heeft liggen spuiten als een gek, dat is zijn zaak, maar zo een fysiek is zeker haalbaar naturel met wat geluk en inzet. Als jij er zo van overtuigd bent dat het naturel niet haalbaar is, dan heb je wrschlk (zoals de meeste die direct "spuit" roepen) niet de aanleg om zo een fysiek naturel op te bouwen en maak je je eigen liefst zoveel mogelijk wijs dat je voor zulke fysiek no matter what altijd een spuit nodig hebt...

grappenmaker? Lol

die gast staat gewoon mooi droog en heeft gewoon een goede lichaamsbouw en wat aanleg waardoor hij er zo uitziet. Zo indrukwekkend is die zijn fysiek niet. Ik heb al kerels gezien met een mooiere fysiek, even droog en afgelijnd, en 100% naturel.

Als het waar is dat je tegenwoordig voor dat lichaam al moet liggen spuiten gelijk gek, dan leg ik direct mijn gewichten neer en stop ik direct met bodybuilding, want dan is die sport gewoon compleet waardeloos om naturel te beoefenen.

Dat die kerel daarvoor heeft liggen spuiten als een gek, dat is zijn zaak, maar zo een fysiek is zeker haalbaar naturel met wat geluk en inzet. Als jij er zo van overtuigd bent dat het naturel niet haalbaar is, dan heb je wrschlk (zoals de meeste die direct "spuit" roepen) niet de aanleg om zo een fysiek naturel op te bouwen en maak je je eigen liefst zoveel mogelijk wijs dat je voor zulke fysiek no matter what altijd een spuit nodig hebt...
+1000

Je moet er wel mee rekening houden dat in het echt dat fysiek een STUK buffer is, alleen denk ik ook wel dat het naturel haalbaar is hoor, alleen dan zal je echt een strict voedingsschemamoeten hebben, en dit heel lang volhouden hehe

Dat zal bij jou niet het geval zijn omdat je ook met BB bezig bent en onze denkwijze begrijpt maar er zijn genoeg mannen/vrouwen die denken:
Daar hebben we weer zo'n BB met weinig lage iq (ja zo denken ze)
Dan moet er maar eens een eind komen aan die vooroordelen. Als jij slim bent en groot weten ze meteen dat het onzin is.

FrankMcgrath.jpg

Lijkt me duidelijk waarom.

Grappenmaker? lol

Die gast staat gewoon mooi droog en heeft gewoon een goede lichaamsbouw en wat aanleg waardoor hij er zo uitziet. Zo indrukwekkend is die zijn fysiek niet. Ik heb al kerels gezien met een mooiere fysiek, even droog en afgelijnd, en 100% naturel.

kijk man, je kan groot zijn en natural, en je kan droog zijn naturel, maar niet allebei tegelijk. Ms als je 1m70 bent dat je dit kunt halen, maar niet op een normale lengte.

Als je stelling je motiveerd om er te komen, doe maar.

kijk man, je kan groot zijn en natural, en je kan droog zijn naturel, maar niet allebei tegelijk. Ms als je 1m70 bent dat je dit kunt halen, maar niet op een normale lengte.

als je met droog '****ing ripped' bedoelt, ben ik het wel met je eens. groot en 'redelijk droog' is natural ook best te doen.

als je met droog '****ing ripped' bedoelt, ben ik het wel met je eens. groot en 'redelijk droog' is natural ook best te doen.
+1
en over die gast waar het over gaat die staat gewoon ****ing ripped... wil je zoveel massa naturel behalen en zo ripped erbij staan ben je echt 10+jaar (serieuze jaren) verder en dan vraag ik me nog af of je er zo bijstaat...

Kan goe zijn. Ik heb het hier over de massa die die kerel heeft, niet over hoe droog hij staat.

Of het naturel haalbaar is om zo droog te staan als diegéne op de foto, dat laat ik in het midden, maar het is naturel zeker haalbaar om een fysiek te bouwen die daar makkelijk kan gaan naast staan zonder te moeten onderdoen...

Pudzianowsky is wel geweldig he, maar helaas onbereikbaar.

Kan goe zijn. Ik heb het hier over de massa die die kerel heeft, niet over hoe droog hij staat.

Of het naturel haalbaar is om zo droog te staan als diegéne op de foto, dat laat ik in het midden, maar het is naturel zeker haalbaar om een fysiek te bouwen die daar makkelijk kan gaan naast staan zonder te moeten onderdoen...
waarom komen de laatste tijd steeds mensen die een foto posten als doel en dan achteraf zeggen maar niet zo droog als hij daar staat...dat hij er zo droog bijstaat maakt juist dat fysiek

droog is idd te subjectief, voor mij droog is inderdaad ripped, abs volledig zichtbaar ook zonder op te spannen. Voor een ander is 15% al droog.

"Massa" is het makkelijkste deel van bb. Kwestie van gewoon genoeg eten en hard trainen. Genoeg massamonsters op dit forum.

Maar de meeste of weten dat er niet veel meer overblijft als ze cutten. Of ze gaan gewoon voor brute massa. Ik niet.

Kijk naar G-men, Kale, 3xl, Maiskorrel ... allemaal een prachtig voorbeeld voor de naturel

Terug
Naar boven