MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Kerel, als je genoeg eet en keihard traint, is dit lichaam makkelijk haalbaar, naturel ook.

Het is niet de bedoeling dat je je eigen vooruitgang vergelijkt met z'n lichaam.

Als dit zo'n makkelijk fysiek is waarom zijn er dan zo ontzettend weinig naturel gasten op dbb die dit ook hebben? De meeste gasten die dit fysiek op dit forum kunnen evenaren hebben de spuit er wel een keer ingezet.

Definitie van makkelijk is in mijn ogen niet: altijd kei hard trainen en 365dagen per jaar een strikt voedingsschemaaanhouden.

Als dit zo'n makkelijk fysiek is waarom zijn er dan zo ontzettend weinig naturel gasten op dbb die dit ook hebben? De meeste gasten die dit fysiek op dit forum kunnen evenaren hebben de spuit er wel een keer ingezet.

Definitie van makkelijk is in mijn ogen niet: altijd kei hard trainen en 365dagen per jaar een strikt voedingsschemaaanhouden.

En dat laatste word vaak vergeten

Ryu is anders ook niet mis

O oke dat wist ik niet my bad

heb nog niemand hier gezien die een brutalere rug dan 3xl heeft.

3Xl heeft wel een bf van 20%, op die foto s dan iig.

michael_phelps300.jpg

Quoted for truth

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb links en rechts ook is horen vertellen dat hij naturel is, maar is hij nu echt naturel ? Als BigT op zijn woord mag geloven mag hij bij mij ook in het rijtje

Zijn er wel fatsoenlijke foto's van bigt?

Quoted for truth

Ik heb links en rechts ook is horen vertellen dat hij naturel is, maar is hij nu echt naturel ? Als BigT op zijn woord mag geloven mag hij bij mij ook in het rijtje

Hij zegt zelf van wel en ik geloof hem ook. Hij gaat niet over zoiets liegen. Hij heeft volgens mij 25 jaar geleden ofzo eens een paar orals genomen maar daarna nooit meer iets.

ja quote anders nog 5x

Goed buff idd die 3xL, thanks Maiskorrel.

Persoonlijk geloof ik niet dat Big-T natural is maar het is natuurlijk logisch dat hij dit niet kan zeggen op zijn forum. Als forum beheerder en helemaal als Belg kan je dan diep in de shit komen. Dus laten we het er maar ophouden dat we het gewoon niet weten:P

Goed buff idd die 3xL, thanks Maiskorrel.

Persoonlijk geloof ik niet dat Big-T natural is maar het is natuurlijk logisch dat hij dit niet kan zeggen op zijn forum. Als forum beheerder en helemaal als Belg kan je dan diep in de shit komen. Dus laten we het er maar ophouden dat we het gewoon niet weten:P
Wat weet ik wel zeker van niet.:D

Terug
Naar boven