AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Je kan wel een beetje in de buurt komen naturel denk ik, wel facking goed trainen en lang natuurlijk. Maar aan z'n krachten twijfel ik of iemand daar eigenlijk in de buurt komt. :D
Die man is een FACKINGGGGGGGGGG beest. PL'er in een BB'er lichaam is pure beest. :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verkapte ik durf niet te spuiten dus moet ik mezelf maar wijs maken dat je naturel in de buurt kunt komen.

Check z'n lichaam, de massa op z'n borst jij als naturel misschien ooit over je hele lichaam.

Kereltje vergeet volgens mij dat Mariusz 1.85m en meer dan 140kg is :D

Naturel in de buurt komen gaat idd nooit lukken neej, maar daar heb ik me ook wel bij neer gelegt:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.584
Dit is tog wel mijn droom fysiek......zal ook wel een droom blijven want ik wil naturel blijven.
2128580455_7a5b97006f.jpg

Deze man is in mijn ogen trouwens ook een ongelofelijk goeie atleet, alniet de beste

Deze shape en 140 kg, dat zie je zelden, een specimen zoals de Amerikanen zouden zeggen.

persoonlijk altijd een zwak gehad voor Milos Sarcev. Niet overdreven veel massa zoals Coleman, Yates en nog een paar anderen maar wel mooi gespierd.

Milos+Sarcev+_07.jpg

milos2.jpg

Mijn droom fysiek is die van Julien Greaux. Zalig gewoon.

j6l5l1.jpg

3452ds4.jpg

x6j6di.jpg

Op [Link niet meer beschikbaar]zijn verschillende trainingsvideo's van hem te zien. ;)

met zo een fysiek kan ik ook wel leven :D

ecto poten man

Arnold op zn 19e/20e vind ik een droomfysiek, maargoed naturel jammergenoeg niet te behalen denk ik zo.

Julien Greaux is de Jc van Damme van deze tijd.

Lees veel "dromen" over mensen met kuur fysieken. Als je dit graag wilt, dan ga je zelf toch ook gewoon kuren? Ik bedoel als je met wat roids je droom denkt te kunnen waar maken zou ik geen seconde twijfelen.

snap het probleem niet.

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Op [Link niet meer beschikbaar]zijn verschillende trainingsvideo's van hem te zien. ;)

[Link niet meer beschikbaar]

???

Normale poten mag wel ofniet?

john_cena.jpg

john cena is wel beest...zoiets is wel gruwelijk

Terug
Naar boven