AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Ja maar ik denk dat je als vechtsporter toch meer gebaat bent met benen die weliswaar gespierd zijn maar zonder grote massa op je benen.

Ja klopt. Maar hij traint duidelijk ook voor esthetische doelen, dus dan mag het bovenlichaam ook de andere kant matchen Imo.

Ja klopt. Maar hij traint duidelijk ook voor esthetische doelen, dus dan mag het bovenlichaam ook de andere kant matchen Imo.

Ik kan geen goede foto's van zijn benen vinden maar volgens mij valt het wel mee met die 'ecto poten'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij heeft wel goede calves, maar bovenbenen mogen wat groter ;)

Neemt niet weg dat ik het er belachelijk uit vind zien :)

Dat mag je vinden, maar je begrijpt dat het voor hem niet interessant en functioneel is om massa te kweken op zijn benen?

Voor bodybuilding begrippen zijn de benen van Juliean Greaux idd niet zo bijzonder. Ik vindt zijn fysiek echter wel erg mooi. Maar ik streef dan ook geen bodybuilding fysiek na.

Mijn droom fysiek is die van Julien Greaux. Zalig gewoon.

j6l5l1.jpg

3452ds4.jpg

x6j6di.jpg
Wel jammer van die pezen op zn buik.

Heb ik zelf ook wel beetje last van.

Pezen ? :p

Zn buikspieren lopen niet mooi recht/symmetrisch. Dat komt door de pezen die er dwars overheen lopen

Als je dat niet ziet???

Pezen zijn niet ideaal maar wel een zeer net fysiek.

Dat mag je vinden, maar je begrijpt dat het voor hem niet interessant en functioneel is om massa te kweken op zijn benen?

Voor bodybuilding begrippen zijn de benen van Juliean Greaux idd niet zo bijzonder. Ik vindt zijn fysiek echter wel erg mooi. Maar ik streef dan ook geen bodybuilding fysiek na.

Jep dat snap ik. Nou ben ik niet zo into vechtsport, maar heeft ie dan wel baat bij al die massa op zn bovenlijf???

Zeker goed fysiek, iets grotere borst had gemogen.

Jep dat snap ik. Nou ben ik niet zo into vechtsport, maar heeft ie dan wel baat bij al die massa op zn bovenlijf???

Zeker goed fysiek, iets grotere borst had gemogen.

Ja want hij krijgt flink wat geld van zijn sponsor BSN om er zo bij te lopen :D

Bovendien wilt hij acteur/actieheld worden. Zoiets als Jean Claude van Damme.

Het meest functionele lichaam voor vechtsport lijkt me toch meer richting Bruce Lee. Dus nog slanker.

llcoolplat.jpg

ll cool j :D true fan right here, ik moet er wel even bij zeggen dat zijn borst wel wat groter mag!

Goede schouders heeft ll cool J

Wtf sniper is overal:eek:

Terug
Naar boven