MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Dat is een vette fysiek, ja. UB iets groter en dan voornamelijk armen en je hebt echt een topfysiek!

Mee eens, ik vind een midden gewicht powerlifter/ olympisch gewichtheffer met een redelijk bf% veel bruter dan veel bodybuilders fysieken.

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

lol als ik wat afval ben ik buffer dan hem. Als dat je doel is heb je dat zo bereikt.

hot+body+_01.jpg

Zoiets als dit hoop ik over 4-5 jaar te hebben, iets minder massa mag ook als dit niet haalbaar is.
Ik wil zelf altijd natural blijven en ik hoop dat dit een realistisch einddoel is, zo niet dan zal ik ook tevreden zijn met minder natuurlijk :).

Ik ga dus meer voor het 'beachboy' fysiek dan een echt BB-fysiek.
Ik weet van het bestaan van Dutchfitness af, maar ik ben nu eenmaal hier lid en dat bevalt goed ;).

als je dit niet naturel kunt behalen train je gewoon weg niet goed man ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iets minder buff ben ik ook wel tevreden mee:D

+1 biceps mogen iets minder:D ziet er echt aso uit

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Franco :

Ja inderdaad, maar alleen de biceps hoor. Qua trapezius en borst valt het wel mee:rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+ wat meer benen.

Als je het hebt over dat z'n benen wss nog behoorlijk goed zijn , ok. Als je het hebt over dat dit z'n ideale lichaam is en jij vindt het niet 'groot' genoeg ben je behoorlijk kansloos.

Ik vind het zeker niet groot genoeg, die kerel is 161cm.

mijn streven

m&f.jpg

Dit is tog wel mijn droom fysiek......zal ook wel een droom blijven want ik wil naturel blijven.
2128580455_7a5b97006f.jpg

Deze man is in mijn ogen trouwens ook een ongelofelijk goeie atleet, alniet de beste

Dit is tog wel mijn droom fysiek......zal ook wel een droom blijven want ik wil naturel blijven.
2128580455_7a5b97006f.jpg

Deze man is in mijn ogen trouwens ook een ongelofelijk goeie atleet, alniet de beste

Je kan wel een beetje in de buurt komen naturel denk ik, wel facking goed trainen en lang natuurlijk. Maar aan z'n krachten twijfel ik of iemand daar eigenlijk in de buurt komt. :D
Die man is een FACKINGGGGGGGGGG beest. PL'er in een BB'er lichaam is pure beest. :thumbs:

Je kan wel een beetje in de buurt komen naturel denk ik, wel facking goed trainen en lang natuurlijk. Maar aan z'n krachten twijfel ik of iemand daar eigenlijk in de buurt komt. :D
Die man is een FACKINGGGGGGGGGG beest. PL'er in een BB'er lichaam is pure beest. :thumbs:

Blijf verder dromen :roflol: ;)

Terug
Naar boven