XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Haha, met een beetje inzet en de juiste voeding en training ga je er komen.

ik hoop volgend jaar zomer weer een stukje dichterbij te zijn met 90kg at 11/12%.............

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

over overdrijven gesproken gast? genoeg gasten die een stuk groter zijn dan deze fitnessfysiek. erg gunstige foto trouwens van hem.. Hier oogt hij al kleiner. Kan toch wel zeggen dat ik dat bijna evenaar (jij toch ook?...) en velen zullen wel een betere rug en benen hebben hier..

matthew_mcconaughey5.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aardig fitnessfysiek maar op de langere termijn wil iedereen, naturel of niet, wel wat meer dan dit bereiken denk ik zo..

hier oogt hij idd een stuk minder, mijn goal is dat ook echt de foto die ik gepost heb.......

ik hoop volgend jaar zomer weer een stukje dichterbij te zijn met 90kg at 11/12%.............

Met die stats ben je je doel op de foto al lang en breed voorbij denk ik.. Al oogt iedereen natuurlijk anders, omdat iedereen een verschillende bouw heeft.

Met die stats ben je je doel op de foto al lang en breed voorbij denk ik.. Al oogt iedereen natuurlijk anders, omdat iedereen een verschillende bouw heeft.

Idd, hij staat gewoon goed droog, jaartje training + wat cutten en je bent er al. Ik ga dan uit van een mesomorph

Voor mij is Flex Wheelers fysiek absolute perfectie, maar one-of-a-kind.

Met het fysiek van Richard Jones zou ik al blij mee zijn en lijkt een beetje op mijn bouw (hij is trouwens ook een echte ecto, hij werd vroeger "The Stick" genoemd)

Richard_Jones_0013.jpg

Richard_Jones_0027-1.jpg

rj012.jpg

haha hier AL blij mee zijn..

over overdrijven gesproken gast? genoeg gasten die een stuk groter zijn dan deze fitnessfysiek. erg gunstige foto trouwens van hem.. Hier oogt hij al kleiner. Kan toch wel zeggen dat ik dat bijna evenaar (jij toch ook?...) en velen zullen wel een betere rug en benen hebben hier..

matthew_mcconaughey5.jpg

Aardig fitnessfysiek maar op de langere termijn wil iedereen, naturel of niet, wel wat meer dan dit bereiken denk ik zo..

hij oogt hier stukken minder idd.
Het is ook wel haalbaar. maar niet ff in een half jaartje als ongetraind ecto

Nate marquardt

allez, dat lijkt me toch een goed einddoel. Tis helemaal niet te maar ook zeker niet min zodus

Zo'n fysiek hoop ik ooit te bereiken, alleen dan ook met gespierde benen, want dat is voor turners niet functioneel
Superdroog, alles perfect in verhouding, volle ronde schouders en biceps, brute buikspieren.
Voor mij is dit het doel

jordan jovtchev
610x.jpg

Chen Yibing
xin_35208050922539842639529.jpg

cam052-1.jpg

of deze gozer. Ja gay foto ik weet het!, maar wilde em er toch bij doen vanwege brute abs

Laatst bewerkt:
me droomfysiek is ongetwijfeld die van Serge Nubret:

sn741.jpg

sn309.jpg

hier zou ik dus een moord voor plegen :D
vind ook dat hij olympia van 75 had moeten winnen

ik zeg dat ie geen poten heeft

jij ook niet =) dus het maakt niet zo veel uit

---------- Toegevoegd om 00:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

valt nog best mee. Laat maar is een foto zien van jouw poten zien, onaangespannen in dezelfde positie.

9% vet schat ik

+10

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:30 ----------

Monster Comeback. Post eens een foto van jezelf en plaats die naast Lebron. Hou er rekening mee dat hij waarschijnlijk iets droger staat dan jij. Als jij dan nog altijd groter lijkt, respect.

dude ga basketballe ofzo beetje lebron ze kont likke is goed voor je :o:o:o

Zoiets.

streeffysiek momenteel

..

Laatst bewerkt:
2hx7ecw.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven