Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

ehh ok

maar vroeg me af welk vet% het om ging :D

serge nubret :>

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stoer.

Als je buikspieren met zulke diepen 'groeven' hebt moet je toch wel op de 6% zitten denk ik. Maar deze foto is ongetwijfeld bewerkt.

thanks. tja z'n obliques hebben nog een aardig randje spek als ie echt op 6% zou staan.. Photoshop's a b*ch I guess.

thanks. tja z'n obliques hebben nog een aardig randje spek als ie echt op 6% zou staan.. Photoshop's a b*ch I guess.

Ja ik denk dat die kerel op zo'n 7 á 8 % staat en dat ze met schaduw effectjes het allemaal net ff iets toucheren ;)

Ik bedoelde met die 6% aan te geven als je werkelijk zulke gedefinieerde buikspieren wilt hebben moet je toch wel op 6 % staan of miss nog wel lager.

Gruwelijk mooi fysiek, en check dan die taille. Dit is pas bodybuilding imo.

klopt.. hij is echt 1 van me favorieten, mischien wel de beste imo, als je het vergelijkt met BB'ers van nu zijn ze gruwlijk groot (maar lelijk), serge wist het estetisch gezien nog mooi te houden, en niet zo overdreven groot

Arnold is mijn favo. samen met dorian yates

Het mooiste van Arnold is misschien nog wel z'n kop.. Die blik van hem tijdens z'n poses, alsof het allemaal niets is, z'n totaal arrogante zelfvoldane "hehehe, muhahah **** yeah i did it and you all suck" blik. prachtig (en volledig terecht natuurlijk). straalt gewoon macht uit

arnold-schwarzenegge.jpg

Het mooiste van Arnold is misschien nog wel z'n kop.. Die blik van hem tijdens z'n poses, alsof het allemaal niets is, z'n totaal arrogante zelfvoldane "hehehe, muhahah **** yeah i did it and you all suck" blik. prachtig (en volledig terecht natuurlijk). straalt gewoon macht uit

arnold-schwarzenegge.jpg

Ja, dat vind ik ook :)

Ik vind hem een van de weinige bodybuilders met een hoofd dat er voor gemaakt is :D

Ja Schwarzenegger was best arrogant vroeger en waarsschijnlijk één van de meest competitieve bodybuilders. Hij geeft ook toe dat hij van sommige dingen wel een beetje spijt heeft en dat hij vandaag de dag bepaalde zaken anders zou doen.

Gister gezien in een interview op de special edition van Pumping Iron ;)

mijn ideale lichaam:

matthew-mcconaughey-catching-wave.jpg

zo zou ik het wel willen
nog veel werk dus.

overdrijven is ook een vak.

waarom lopen er dan geen 10 man op dbb zo bij?

over overdrijven gesproken gast? genoeg gasten die een stuk groter zijn dan deze fitnessfysiek. erg gunstige foto trouwens van hem.. Hier oogt hij al kleiner. Kan toch wel zeggen dat ik dat bijna evenaar (jij toch ook?...) en velen zullen wel een betere rug en benen hebben hier..

matthew_mcconaughey5.jpg

Aardig fitnessfysiek maar op de langere termijn wil iedereen, naturel of niet, wel wat meer dan dit bereiken denk ik zo..

Terug
Naar boven