- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 83kg
Dit wil ik ook wel, heel goeie fysiek dit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Danny Padilla, perfect fysiek.
Alhoewel er hier ook veel members zijn die een voorbeeld zijn voor mij: Kale, Jeppe, Beast no. 1 en nog veel meer beesten![]()
yup,nice,de giant-killer ,wat zouden zijn benen daar gemeten hebben?
zal wel zoiets zijn ,70cm zoiets denk ik,perfecte iig,dikker hoeven die benen niet

Ik vind vooral zijn symmetrie erg mooi, tegenwoordig zie je dat niet meer veel. Is nu alleen maar meer..meer en meer..![]()
Gezien de laatste reacties hier, het volgende: veel plezier met veel spuiten![]()
Bedankt voor deze onmisbare toevoeging aan deze topic.
Hoi,
Iedereen heeft met bodybuilding een ander doel: de een wil een beetje in vorm komen, de ander wil een monster van 140 kilo worden. Plaats hier een foto van het lichaam dat jij voor ogen hebt.
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Jullie toevoegingen zijn eigenlijk zinloos, de topic was bedoeld om je realistische doelen weer te geven, maar continu wijken mensen af van de vraag.
?lol wtf doe je hier dan al 2 en een half jaar op dit forum?

?
Sommige willen beest worden van 140kg
Post hier het lichaam dat jij voor ogen hebt.
Vraagt dus wat iemand anders wilt, nou dan.. Hoeft niet realistisch te zijn.
Het doel dat je voor ogen hebt als je traint--> hetgeen waar je naartoe werkt. Als je weet dat j eiets nooit kunt bereiken, en ook niet gigantisch veel wil spuiten om erbij in de buurt te komen, dan werk je er niet naartoe.