MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.742
Hoe weet je nu nou wat je kan halen ? ???
Dat weet je toch pas als je het heb behaald.

en hoe weet jij nou of iemand ergens toe instaat is of niet.,

Je kunt een redelijke schatting/educated guess maken, ik kan Ronnie Coleman als doel opgeven, maar weet dat ik nooit zo groot ga worden. Moet ik ook uitleggen waarom ik dat denk?

Het liefst zoals deze kerel

female-bodybuilders-131.jpg

:rolleyes: denk je nu echt dat je grappig bent?

Je kunt een redelijke schatting/educated guess maken, ik kan Ronnie Coleman als doel opgeven, maar weet dat ik nooit zo groot ga worden. Moet ik ook uitleggen waarom ik dat denk?

JIJ ja.

Jij kan toch niet zien hoe diegene achter de andere kant van de computer eruit ziet :roflol:

om maar weer ff ontopic te gaan om dit topic niet te vernken..

Idealer dan dit kan gewoon niet, en NEE dit is voor mij niet haalbaar(easy KumaR).
zmckf6.jpg

om maar weer ff ontopic te gaan om dit topic niet te vernken..

Idealer dan dit kan gewoon niet, en NEE dit is voor mij niet haalbaar(easy KumaR).
zmckf6.jpg

met die instelling kom je er zeker niet, je moet er gewoon voor gaan als je dat wilt bereiken en dan zie je wel hoe ver je komt

Als iemand(professioneel) mij nou dagelijks komt steunen & adviseren in:
- Trainingsschema
- Voedingsschema
- AAS-schema

wellicht dat ik dan een grote stap maak richting mijn doelen ???

Als iemand(professioneel) mij nou dagelijks komt steunen & adviseren in:
- Trainingsschema
- Voedingsschema
- AAS-schema

wellicht dat ik dan een grote stap maak richting mijn doelen ???

mss,mss niet, markus ruhl heeft ook nooit begeleiding gehad in voeding,training of aas of wat dan ook , door de vele jaren training doe je zelf wel ervaring op

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.755
Ik wilde niet gemeen zijn en de dromen van mensen in duigen laten vallen, maar gewoon het originele doel van de topic opgeven.

Ik weet niet hoe serieus jullie zijn, maar als jullie denken de volgende Jay Cutler of MArkus RUhl te worden: good for you!

Ik wilde niet gemeen zijn en de dromen van mensen in duigen laten vallen, maar gewoon het originele doel van de topic opgeven.

Ik weet niet hoe serieus jullie zijn, maar als jullie denken de volgende Jay Cutler of MArkus RUhl te worden: good for you!

Het is simpelweg onmogelijk om een zelfde fysiek te behalen als iemand. Elk persoon is nou eenmaal anders.

Het werkt dan ook uitermate teleurstellend om 1 foto of 1 persoon als doel te hebben. Gewoon lekker trainen, goed eten en rusten en kijken hoe het je eigen lichaam gaat staan lijkt mij beste advies voor al deze mooie dromen.

Koekwaus, ze vragen hier niet wat je DOEL is..
Maar wat je ideale lichaam is.. En als Jay volgens iemand t ideale lichaam heeft, dan mag dat toch gepost worden.

Terug
Naar boven